This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
ik zit net wakker worden met saar en damien te kijken op tmf en nu hoorde ik zo'n nummer bij dat stukje op het strand.. i'm ready..i'm ready to fuck fuck fuck .. lijkt op een remix, maar als iemand hem weet. zou leuk zijn.

In dat programma zit ook zo'n nummer in een beetje genre van gnarls barkley - crazy. Ook zo'n gast die zingt op zo'n vage melodie. Het is echt niet te omschrijven.

oi,

weet iemand welk nummer er te horen is op het eind van de reclame van a nightmare @ rotterdam gloof ik ?

hoor hem al te vaak en knalt goed

Zoek de versie van Pakito - Living on video ( die 1e ) en dan de versie met de vrouwenstem erin die ik met enige regelmaat nog op de radio hoor

Bij de versie die ik keer op keer vind hoor je dus alleen dat riedeltje

Ik heb het filmpje 3x gekeken en de muziek helemaal niet gehoord

Origineel: Frankie Goes to Hollywood - Relax
Remix: Trance Dance Remix

Ik hoorde een nummer op radio.

Kerel zing over een vrouw met als naam delayla ofzo.
weet iemand hoe dit nummer heet?

Uhhm misschien is ie astroloog en bekijkt ie liever (bruine) sterren

Ohja, er zijn nog wat andere remixes, maar in het filmpje was de Dance Trance Remix.

Ik hoorde een tijdje terug een chill nummertje in dance department op 538... na veel zoeken weet ik eindelijk hoe ie heet : Pick 'n Mix - Ooh la la

Maar ik kan em werkelijk nergens downloaden iemand die hem miss naar me wil/kan sturen ?

Alvast bedankt !

Hoorde gisteravond een nummer op SlamFM, denk dat 't een mix was, maar ben daar niet zeker van. Het hele nummer is gezongen door een vrouwen stem, maar 't enige wat ik me er eigenlijk van kan herinneren is dat het 'refrein' begon met "But I Won't (of Don't) look back."
Hoop dat iemand hier wat mee kan Googlen heeft me niks opgeleverd.

Toch niet al te lang naar gezocht hoop ik :X

Lees comments: this is so great! Mark Ronson sampled this song in "ooh wee" with great results

Ik heb ff gezocht...vind ik dit:
Deze plaat moet nog uitkomen. Komt uit bij een nieuw label! Sampletje: http://www.musicnow.nl/Pick_n_Mix_-_Ooh_La_La.mp3

Vandaag gepost op PF, dus ff geduld nog denk ik

Status
Not open for further replies.