This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
Beter zoeken?
Heb het nummer binnen 10 seconden gevonden, denk dat ie al binnen is voor het einde van het typen van dit bericht (Ok ik ben niet de snelste met typen, maar het is zeker niet meer als 3 minuten).

**EDIT** Carlosz zit in de weg
2 versies binnen voordat ik klaar was :Z

Goed man maar niet iedereen is zon geek als jou

Goed man maar niet iedereen is zon geek als jou
Ik vind er niks goed aan, mja ik ben dan ook een geek
Denk alleen dat sommige mensen zich afvragen of je "geek" verkeerd gespeld hebt:#
Laten we het maar op gekke geek houden

Had 'm trouwens ook al op 5 of 6 CD's gevonden, mja dan weet je niet of ie gemixt is (Ja losse nummers DL'en is vaak mogelijk, niet als ze gerard ofzo zijn...LOL @ gerard+pippi+ ).

Had ik ook gevonden, en...
Now Dance 2007
VA-Ministry of Sound Annual Summer
Clubland Vol.11
German TOP40
Floorfillers Anthems

(Paar dingen verwijderd tegen pottenkijkers ).

De Extended mix vind ik nog het beste klinken.

Floorfillers Anthems is vaak goed IMO.

joepie man!

www.taarten.nl

succes

Ik ben opzoek naar nummers als William Picket - Do you like good music, Twist again en dat soort old school swingende nummers, iemand ideen?

[ame="http://youtube.com/watch?v=4C1wTW__5eY"]YouTube - Ice Cube, Mack 10, DubC - W/S Connection - Connected fo Life[/ame]

Hoe krijg je de muziek uit die filmpje op mp3, is daar een programma voor dat hij dat kan opnemen. Het is iig onvindbaar op limewire etc.

ik zit net wakker worden met saar en damien te kijken op tmf en nu hoorde ik zo'n nummer bij dat stukje op het strand.. i'm ready..i'm ready to fuck fuck fuck .. lijkt op een remix, maar als iemand hem weet. zou leuk zijn.

ben opzoek naar een nummer waar het melodietje van het intro van boney M is gebruikt, het gaat dus om het eerste melodietje wat je hoort, daar is een tijdje geleden een ander nummer mee gemaakt, en die zoek ik

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QWYMlzifiBo"]YouTube - Boney M - Sunny (1976)[/ame]​

btw, die vent rechts is wel ff the pimp

Status
Not open for further replies.