This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Ik heb ook een code, denk eerlijk gezegd niet dat ik ga.
Kan je met die code eigenlijk ook gewoon tot het 'laatste moment' wachten? Dan kan ik altijd nog kijken of ik ga. En anders genoeg vrienden die ik er blij mee kan maken.

EDIT:
Bij die gegevens heb ik alles echt supersnel getypt en maar meteen verzonden, als je een beetje lange naam of straatnaam hebt kon je het al vergeten volgens mij:+

Als je een x aantal keer per jaar kaarten voor een Q-dance feest besteld kunnen ze je zo'n code toesturen. Heb er ook geen gehad. Bestel ze wel gewoon op de dag zelf hoor

Als je een x aantal keer per jaar kaarten voor een Q-dance feest besteld kunnen ze je zo'n code toesturen. Heb er ook geen gehad. Bestel ze wel gewoon op de dag zelf hoor

Nee hoor, dit jaar moest je gewoon op een link klikken via de q-dance facebook of twitter.

Voorgaande 4 jaar wel erg makkelijk aan m'n kaarten gekomen, zal ik nu wel voor gestraft worden :+

Nee hoor, dit jaar moest je gewoon op een link klikken via de q-dance facebook of twitter.

Voorgaande 4 jaar wel erg makkelijk aan m'n kaarten gekomen, zal ik nu wel voor gestraft worden :+

Oow sta ik ff voor aap :+
Morgen was nog een keer klikken voor een code he ? Dan doe ik dat wel gewoon ff

Reverze, WAT een feest!
Skip dat Hardbass maar, Reverze was echt zooveel beter!

De Flashback, wederom kippenvel!
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zg7xoA3dYHE&feature=player_embedded"]Reverze 2012 Flashback - YouTube[/ame]

De 1 minuut stilte was wel erg indrukwekkend btw..
https://www.youtube.com/watch?v=kQD1tBoWw18&feature=player_embedded#!

En ik móet nu wel naar de Defqon preparty. Heb uit erg betrouwbare bron dat coone & ruthless een oldschool jumpsetje weg gaan zetten

Nog mensen hier die Zaterdag na Masters gaan? Zag dat er in Eindhoven nog soort van afterparty was ''Slapen is voor mietjes" van 08:00 tot 13:00 ws erna nog daar even langs

Masters ben ik bij Had het oog gezien ja die afterparty, maar denk niet dat de bob dat op prijs zal stellen

Ik ben er ook bij, moet wel weer terug naar Eindhoven maar die afterparty sla ik toch maar over denk ik:#
Zaterdagavond treintje van 9u vanaf Eindhoven station, netjes optijd dus. Vorig jaar waren we een uurtje later en toen stonden we 1,5 uur in de rij8P

Nog mensen hier die Zaterdag na Masters gaan? Zag dat er in Eindhoven nog soort van afterparty was ''Slapen is voor mietjes" van 08:00 tot 13:00 ws erna nog daar even langs

vorig jaar ook bij die afterparty geweest echt een dolle bedoeling

Status
Not open for further replies.