This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
iedereen aan de speakers hier. top batch geloof ik
wij hebben ze ook.
blauw superdry shirt met rode letters, ik zal voornamelijk vooraan staan wrs

Hoe doen jullie dat met die speakers? Ze zijn 180-220 ongeveer. Ik doe normaal ongev eer 140 en dan 3.4 op een avond. die speakers breken lijkt me kut en ik denk dat 100 te weinig is. maar 200 is miss net wat teveel? Of valt dat wel mee... kan er opzich wel aardig tegen. maar ik wil nog wel weten waar ik ong mee bezig ben haha.

Ik heb nog paarse tri-force. Op defqon erg goed mee vermaakt.
's kijken of ze vnv ook nog werken :+

Zweef jij met me meeeeeeeeee *doet vliegtuigdansje*

@ Siep, die speakers zijn me veel te zwaar, ik zou aan een halve al meer dan genoeg hebben. Op xq had ik een hele q en ik wist een half uur lang niet waar ik het zoeken moest 8P
Ik weet niet hoe je lichaamsbouw is, maar ik geloof het weer wel, ik ga weer lekker aan de halfjes. Bijpakken kan altijd, te hard gaan vind ik niet zo relaxed

vnv om 9uur al vertrekken, stelletje gekken

Je bent niet de enige die om 9 uur al vertrekt :7
En over die speakers, ik kan een hele wel aan. Maar ben iets of wat flinker dan de rest van de mensen hier Je kan inderdaad beste gewoon een halve erin gooien bijpakken kan altijd

Sjors je was future;shock geweest dus. Ook bijna heen geweest tot de bob afhaakte

Meeting uurtje of 2 rechts achterin als je met je neus richting podium staat? Altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen van het forum toch? Dus Svenn ook komen

Ja klopt. Maar noxx is zo vage toko. Vrienden moesten draaien, dat heeft natuurlijk altijd voordelen. Maar was er nu wel heeeel erg blij mee. Want dat systeem wat ze daar hebben kwa drinken halen is echt een debiel. Je moet eerst voor de bar bij iemand bestellen. Die het daarna weer gaat bestellen bij de barman/vrouw. Nou dat duurt dus uren.

Maar wij wisten niet dat we onze eigen serveerster kregen voor de dj's:X. Dus de eerste 2 uur moeilijk lopen doen om wat bestellen. Dus ik had die tent al helemaal zitten.

Maar na 2 uur gelukkig door gekregen en toch nog een hele vette avond gehad. En sfeertje blijft bij de Belgen toch meestal wel goed. Vriendelijke lui zijn het. En dat shuffelen is gelukkig ook verdwenen.

En voor de mensen van hard bass. Veel plezier!!

Zo dat hebben we ook weer overleefd. Erwin nogmaals bedankt voor je kaartje heb me weer goed vermaakt Onze bob moest ook nog een kaartje scoren, had die met iemand bij de Mac afgesproken die mee naar binnen zou lopen. Kerel nergens te bekennen en nam ze telefoon ook niet op. Dus wij wanhopig opzoek naar nog 1 kaartje , uiteindelijk 1 gevonden voor 100 euro. Foto's van de meeting komen wss eind van de middag ofzo

Brrrrrr, zit nu in de bus terug, compleet en helemaal naar den tering

Meeting was inderdaad wel lachen! Zie de foto's wel verschijnen..

Lekker gegaan vannacht. De speakers vielen me mee. heb maar 1 genomen gelijk. later nog een paar keer 1. 4 in totaal. lekker van het padje. dus de meeting ben ik vergeten haha.

4 speakers , doe je goed. Mijn record was ook 4 maar toen kwam er niks zinnigs meer uit , leek wel een zombie :7 Helft van de tijd ook maatje van me kwijt geweest, kwamen we hem na uurtje of 3 weer tegen stik leip. Had die ook ergens speakers vandaan getoverd :#

Status
Not open for further replies.