This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Net terug van Inception, in crystal venue. Moet zeggen heb me goed vermaakt daar werd voor hardstyle wel aardig hard raw gedraaid En op einde nog mooi even wat hardcore

Nou op na Hardbass volgende week, maar heb weer echt zin in een goed Hardcore feest.

Net te horen gekregen dat we morgen al om 9 uur vertrekken naar Hardbass. De bob is bang dat het glad gaat worden
En word haar 3de grote feest en wil geen moment missen, word lange nacht dus. Wie van hier gaan er nou allemaal precies?

Net te horen gekregen dat we morgen al om 9 uur vertrekken naar Hardbass. De bob is bang dat het glad gaat worden
En word haar 3de grote feest en wil geen moment missen, word lange nacht dus. Wie van hier gaan er nou allemaal precies?

Ben der ook.

Sjors je was future;shock geweest dus. Ook bijna heen geweest tot de bob afhaakte

Meeting uurtje of 2 rechts achterin als je met je neus richting podium staat? Altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen van het forum toch? Dus Svenn ook komen

Ik zal proberen om er om 2 uur ff te zijn, jij bent als t goed is niet te missen Bart

Heb witte speakers weten te bemachtigen voor vanavond, dus de kans bestaat dat ik er niet ben hahaha..

Mocht iemand mij nog tegen komen, heb donker haar, witte Onitsuka Tigers en een t-shirt aan met: Someone in Holland loves you erop

Haha doe je goed speakers 9||6 En ben inderdaad niet te missen, dikke vage kerel ongeveer 2 bij 2 en waarschijnlijk blauwe Lacoste polo aan ofzo.

Haha ik ben er ook. miss als ik tijd heb dat ik ook kom. rechts achterin is bij de wc.s toch? Heb ook witte speakers.. dusjah. doe een grijs shirt aan met v hals.

Status
Not open for further replies.