This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Gisteren naar give it dub geweest in nijmegen. Op prima lokatie en goed sfeertje. Was me eerste feestje los van q-base waar hele avond deze muziek gedraaid werd en beviel me best goed

Gisteren na Proud to be hardcore geweest. In begin was het echt veel te druk iedereen stond op je poten je kon echt amper bewegen. Pas laat op de avond werd de boven verdieping ook opengemaakt zodat er wat meer ruimte was. Opzich draaide Mad Dog en Noize Supressor wel lekker ma rest vond ik wel mee vallen.

Nu op na Thrillogy even weer weekje om te herstellen

Weer een lekker weekendje achter de rug..

Vrijdag Cataclysm ADE: B-Front geweest

Zaterdag: ADE Special: UMEK 1605

Top weekendje

Ff over de thrillogy meeting , waar en hoelaat
Zolang ik Gunz For Hire maar niet mis :+

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=w1GwwSSsrA0"]Gunz for hire @ A2 Records Label Night End (Kings of the underground & De weg kwijt) - YouTube[/ame]

Filmpje van afgelopen zaterdag , echt gruwelijk vet.
Last minute toch besloten te gaan. Geen spijt van gehad

Last edited:
Ik niet, ik ga met oog kleppen op naar de hardcore en ga daar niet weg behalve om eten te halen en te pissen.

Ga mijn feest niet meer verpesten omdat iemand anders rondjes wil sjouwen met zijn vage harses.

Het was echt een gruwelijk vet feestje!
Heb een half uur moeten bijkomen na G4H En die sfeer, absurd gewoon!

Zaterdag pendelen tussen b-front & promo met 1 uitstapje naar hhz om 5uur

TD 06 waren vrienden geweest en dat scheen echt ZIEK geweest te zijn kwa geluid.. Daarna niet meer zo hard gegaan geen idee waarom..
Ben met TD in de jaarbeurs geweest en dat was dikke prima, hopelijk dat zem weer eens wat opvoeren ..

Status
Not open for further replies.