Het grote 'Centraal Examen' topic.

WheeleX said:
hmm ik sta alleen voor ANW een 5 dat zuigt wel :p

en voor 4 vakken een 5,5 oid... mja tis nog wel haalbaar opzich...
moet nog beginnen met leren maar heb zoo geen zin :L beter strandje ownen met bieries derbij ofzo..

Gelukkig sta ik geen onvoldoende op een vak wat je moet afsluiten voor het eindexamen. Lijkt mij persoonlijk niet fijn! Verder heb ik alles ingeleverd e.d.. Zoals sommige klasgenoten moeten nu nog dingen regelen. Lekker klote lijkt mij dat, kan je niet nu leren/chillen...
 
Ruben said:
Gelukkig sta ik geen onvoldoende op een vak wat je moet afsluiten voor het eindexamen. Lijkt mij persoonlijk niet fijn! Verder heb ik alles ingeleverd e.d.. Zoals sommige klasgenoten moeten nu nog dingen regelen. Lekker klote lijkt mij dat, kan je niet nu leren/chillen...

K moet morge tekenen voor cijfers... maar k weet niet of men pws goedgekeurd is 8P zal wel denk als je er nix van hoort?

En anders scheelt t leren :p heb ik nu al vakantie denks :)
 
WheeleX said:
K moet morge tekenen voor cijfers... maar k weet niet of men pws goedgekeurd is 8P zal wel denk als je er nix van hoort?

En anders scheelt t leren :p heb ik nu al vakantie denks :)

Je PWS = Profielwerkstuk neem ik aan. Je hoort wel of het goedgekeurd is ofniet. Ik had daar wel zo'n lol om dit jaar. Heb het profielwerkstuk voor de laatste deadline gemaakt. Deed er 3-4 uur over. Ik lever het in bij de lerares, wist ze blijkbaar niet eens dat ze onze begeleidster was 8P. Kregen we vorige week te horen dat het werkstuk is goedgekeurd. Heerlijk gevoel is dat :W
 
hier ook alles oke, alleen wiskunde 4,2 en da heb ik afgesloten.....


fijn ook dat ze eind 3e klas pas vertelden dat alles cijfers van dat jaar mee gingen in je examen cijfer......... (en neeh het waren niet zulke fijne cijfers:+)

vmbo T btw
 
Ik ben nu bezig met mijn profielwerkstuk (gister aan begonnen :L) en ik ben zo aan het balen. Het is ook werkelijk zo'n kutonderwerp (hoe werkt een cd-speler).

Dus voor degene die hier toevallig ooit een werkstuk (het liefst een profielwerkstuk) over hebben gemaakt mogen mij een PM sturen en krijgen 5 euro op hun rekening :+
 
Jelle RV said:
Van Kind tot burger is praktisch niet te doen, ben er vorig weekend aan begonnen, heb er een hele dag (inclusief momenten waarop ik wegviel in slaap) over gedaan,

de stof die daar in zit is te saai en geen duidelijke hoofdlijnen, Vietnam daarentegen is wel goed te doen :W

Beter gebruik je dan deze samenvatting :) heb ik ook gebruikt voor mn mondeling en volgens mij staat alles erin.

http://www.scholieren.com/werkstukken/26764
 
Heeft iemand trouwens nog een goede samenvatting van kind tot burger, want die van scholieren.com zijn echt slecht.
 
Morgen men eerste examen van handel administratie. sta daar een 6,9 op en moet dus minstens een 4,1 halen of zo. Ben benieuwd en hoop dat het me wat goed afgaat.
 
stoer:z

Cijfers zoals ik er nu voor sta

NL : 7
Gesch: 7.4
Ak : 7.4
Maatsch: Afgesloten met een 9 8P
ANW: Afgesloten met een 8 :D
Economie: 6.5
Duits2: 7
Engels: 8.2 :D
Literatuur: 7 afgesl.
Wiskunde: 5.3 :O

Wiskunde moet ik dus nog even mijn best voor doen, verder moet ik gewoon zorgen dat mijn goede cijfers niet allemaal afzakken naar 5.5 'jes etc dan ben ik tevreden:)

Wiskunde sucked hard
 
Last edited by a moderator:
bij mij was het profielwerkstuk nog grappiger,
we hadden alles letterlijk van internet gehaald met z'n 3'en, 2 uur over gedaan oid, hadden we een "goed" (voor AK btw, over het regenwoud 8P)
paar vrienden van me hadden voor economie echt uren werk gehad, super mooie presentatie erbij kregen ze een voldoende :#
 
Elwood. said:
Gs wordt niet zo moeilijk, Duits daarentegen:X

Heb gister en vandaag 6 uurtjes geleerd in de bieb:)


Ik heb het geluk dat ik vrij goed ben in het lezen & verklaren van teksten dus ik hoop dat Duits wel moet lukken

Met Jules ben ik het 100 % eens.....Kind tot Burger is een drama onderwerp 8P

Dat kan ik dus echt niet leren met dat warme lekkere weer :+
Het zelfde geldt voor die grondsoorten voor AK 8P
 
Jules said:
bij mij was het profielwerkstuk nog grappiger,
we hadden alles letterlijk van internet gehaald met z'n 3'en, 2 uur over gedaan oid, hadden we een "goed" (voor AK btw, over het regenwoud 8P)
paar vrienden van me hadden voor economie echt uren werk gehad, super mooie presentatie erbij kregen ze een voldoende :#

WIj hebben een flink perfectionistische begeleider +ralf+

Door die gozer moesten we het hele PWS opnieuw afdrukken, omdat het lettertype 13 ipv 12 was etc.....

Nu gaan we al voor de 6e keer terug naar die gozer om het weer OPNIEUW in te leveren, tewijl ik bijna zeker weet dat vele andere docenten al akkoord hadden gegaan met de 1e versie....

Moesten jullie trouwens ook het PWS presenteren voor papa en mama :)?
 
K moet vandaag tekenen voor me cijfers... zodat ze zeker weten dat ik het ermee eens ben oid...

Heb nog niet gehoord of me profielwerkstuk nou goed is of niet... zal wel want anders hadde ze t wel late weten denks...

Zie nu net pas het examen rooster :p niet eens zo heel veel toetsen om voor te leren? alleen economie enzo zuigen echt.. veel te veel stof...
 
Nou vandaag dus mijn handel/administratie examen 8P. Valt hopelijk wel wat mee.
Voor wiskunde sta ik een 4,7 of zo en daar maak ik me wel wat druk om :S. Voor de rest overal wel voldoende.... Zal zien hoe het vandaag gaat :p
 
Terrox said:
NL : 7
Gesch: 7.4
Ak : 7.4
Maatsch: Afgesloten met een 9 8P
ANW: Afgesloten met een 8 :D
Economie: 6.5
Duits2: 7
Engels: 8.2 :D
Literatuur: 7 afgesl.
Wiskunde: 5.3 :O

Tering wat een mooie lijst man.

GS: 5,8
AK: 6,5
MA: 6 (Afgesloten)
ANW: 6 (Afgesloten)
EC: 6,4
EN: 6,5
LETT: 7 (Afgesloten)
MeO: 6,6
WI: 6
NL: 6,3 (Waarschijnlijk)

Nou moet opzich wel lukken dacht ik zo :).

WheeleX said:
Zie nu net pas het examen rooster :p niet eens zo heel veel toetsen om voor te leren? alleen economie enzo zuigen echt.. veel te veel stof...

Ja echt hoor, het enige waar ik echt geen tegenop zit om te leren is Economie, gewoon te veel. Voor de rest is het allemaal prima te doen.
 
als je het redelijk snapt wat je in de afgelopen jaren hebt gehad is eind examen echt een eitje, ik had toen voor eind examens ook allemaal 7ens en 8en terwijl ik er vrijwel niet voor had geleerd
 
Back
Top