Het grote 'Centraal Examen' topic.

Elwood.

Well-Known Member
Hier kan dus iedereen die examens heeft iets posten als men daar behoefte aan heeft:+

Ook handig misschien voor uitwisselen van samenvattingen oid?:W
 
Advertisement - register to remove this

*wrijft in handjes*

Komop jongelui, laat het gehuil maar weer horen over hoe moeilijk de examens wel niet zijn :p
 
Mjah ook examen doen, HAVO 5, maar ik denk er niet al te moeilijk over.

Bij mij word alleen natuurkunde niet zo hoog, denk ik, dus daar alleen nog wat voor doen, de rest gaat wel.
 
Ik ook HAVO5 , allemaal veels te makkelijk eigenlijk :+

Behalve wiskunde daar moet ik nog wel even voor bikkelen ::
 
Ik dus ook dit jaar, frans1 voldoende afgesloten net zoals maats.1 en anw:W

Sta nu onvoldoende voor AK, wisA1, duits:X

Heb nog 4 herkansingen, 1 voor wiskunde. Moet ik 5.1 voor halen om het voldoende af te sluiten:W

Rest zie ik met de examens wel:X
 
@ Elwood

Wat doe jij dan dat je Maatsch. 1 of 2 hebt?
VWO is dat toch...

Die herkansingen zijn wel chill inderdaad , allemaal naar wiskunde hier:+
 
Ik doe nu vmbo 4 metaal echt waar dit examen niveua ligt wel zo laag. Maarja ik wou praktijk ideaal 22 uur praktijk in de week en 6uur theorie.
 
Ik ga ook examen doen... als ik men pws iig afmaak :rolleyes:

Sta voor ANW, M&O onvoldoende geloof ik... mja k kijk wel hoe t loopt :W is wel haalbaar nog d8 ik... sta btw voor de rest van men vakken rond de 5,8.. :+
 
Na mijn VWO een beetje verprutst te hebben (ben tot en met de 4de gekomen) en ik niet meer terugverwacht werd op mijn oude school :W
Heb ik dit jaar 4 en 5 HAVO in 1 jaar gedaan, ik moet zeggen zelf met een natuur en techniek proefiel is het een beetje appeltje eitje.
ANW, Maatschappijleer, Letterkunde (=Literatuur) en Duits 1 met een 7 afgesloten. Voor de rest sta ik ook wel OK.
Ik heb morgen en volgende week nog 2 toetsen en dan volgende week ook nog 2 herkansingen. Dan een beetje leren en dan moet het examen wel lukken denk ik :+

EDIT: Aan dat profielwerkstuk moet ik ook nog eens beginnen :X
 
Heb dit jaar ook Havo examen.
Maak me er niet druk om, ga met twee 8en, twee 6en en de rest 7ens de examens in.
Profielwerkstuk is ook piece of cake, een jaar te laat begonnen en in mn eentje gemaakt.
 
ook 5 HAVO... moet allemaal wel lukken, al zie ik wel op tegen AK en ECO

voor de rest MA ANW duits1 en Letterkunde met een 7 afgesloten dus dat zit wel goed..

volgende week 4 her 2x m en o:+ eco en wiskunde...

voor de rest laat ik het lekker op me af komen, ga niet zitten trippen ofso omdat k bang ben dat k het niet haal..
 
Back
Top