Het grote 'Centraal Examen' topic.

hehe dit jaar voor de 2e keer eindexamen havo..
ik twijfel er niet aan of ik slaag, gaat lukken dit jaar, moet er nog wel ff wat voor doen, vooral voor aardrijkskunde en geschiedenis
aardrijkskunde heb ik wel vertrouwen in dit jaar (vorig jaar op gezakt) want heb een 6,7 en een 7,6 gehaald ervoor dit jaar... geschiedenis altijd 6'jes, dat vak ligt me totaal niet; zal er dus echt goed voor moeten gaan leren..
voor de rest, talen: eitje (fa,ne,en)
wiskunde sta ik goed voor en economie gaat me ook zeker lukken (vorig jaar eindexamen 6,5)
 
Al mijn 4 jaar bijna niets gedaan. Alles was makkelijk maar jah nu komen de examens 8P. Sta overal wel goed op behalve wiskunde 8P 4,4 :p8P. Zal es zien hoe dit gaat. Doe VMBO handel/administratie

Oh jah maandag is de laatste lesdag, dan nog een toets boekhouding en dan geen lessen meer. Wat inhaal bende en dan die examens.
 
6VWO examen doen:)
Heb nu iets van 8 vakken voldoende afgesloten:) 4 zevens en 4 zessen
Voor de vakken met een CSE sta ik allemaal tussen 6.5 en 7, dus moet wel lukken lijkt mij!
Suc6 allemaal
 
Ik doe dit jaar ook examen in Havo 5

Sta al voor veel vakken ruim voldoende .. waaronder wiskunden :p

Daar sta ik nu gemiddeld een 7.9 voor ;)

En al anw, ma, ckv, lo afgesloten :)

Heb 7 examen te gaan

Vooral ak en gs die vakken liggen me egt niet :p

Mja,, zie het wel goed tegemoet dat ik het wel ga halen ;)
 
Ik had vandaag me laaste toets, nu heb ik geen les meer.. ik mag naar school komen als ik iets niet snap enzo. Doe examen Havo5 , sta voor alles beetje 6en en 5.6 5.7 ,

Examen word erop of eronder :p
 
Iedereen zowat havo hier:W

Ik heb maandag t/m dond. herkansingen. De tijden van de herkansingen krijgen we morgen pas en dus maandag al 1e herkansing:L

Als ik dit jaar niet slaag ga ik 1 jaar mbo doen en dan door naar HBO denks:)
 
Wat is de reden daarvan?

Waarom niet nog gewoon een jaartje langer @ HAVO dan:p

Toch een stuk chiller imo of?
 
Dit jaar ook exame.. 5 havo.. is een eitje... ik kan voor de alle vakken onvoldoende halen en dan ben ik nog geslaagt.. voor engels zelfs een 2,2 en dan heb ik nog een 6:p
 
Terrox said:
Wat is de reden daarvan?

Waarom niet nog gewoon een jaartje langer @ HAVO dan:p

Toch een stuk chiller imo of?


Ik zit dus met duits en die kuttalen:X Als ik 1 jaartje MBO doe heb ik tenminste iets wat me trekt en imo leert dus makkelijker/leuker dan die kutvakken op de havo:)

Edit: heeft iemand hier nog samenvattingen van AK (migr.vervoer en reg. beeldvorming) Of een ander vak?:+
 
Elwood. said:
Iedereen zowat havo hier:W

Ik heb maandag t/m dond. herkansingen. De tijden van de herkansingen krijgen we morgen pas en dus maandag al 1e herkansing:L

Zelfde hier luie leraren :X. Volgende week PTA herkansingweek. Heb nog 2 herkansingskaarten, en moet nog 3 cijfers terugkrijgen krijg ik pas volgende week en dan zijn herkansingen 8P.

Btw. vandaag terug gehad MeO 7,1 en En luistertoets 8,5 niet te geloven ben zo drama in Engels :#.
 
Als ik slaag en het intake gesprek ook goed gaat doe ik dus Groothandel. Ik hoop dat daar een beetje toekomst in zit :).

Als enigste waar ik me zorgen over maak is wiskunde 8P. Dat ligt mij dus voor geen meter.... Binnenkort men eerste examen van men hoofdvak: Handel/Administratie. Zal es zien wat ik er van kan bakken. (hoop lekker koekjes 8P)
 
Back
Top