Het grote "bling bling" topic #3

Zal wel wat meer zijn, igg als je kwaliteit wil.

Hoe heb jij die boschpomp laten chromeren?
Zitten toch magneten in?

Als je onderdelen echt goed gepolijst levert, scheelt het aardig wat in het totale kostenplaatje.
Maar €200,- is idd erg weinig, aan €250,- moetje eigenlijk wel denken.

Ik heb deze bosch pomp zo overgenomen van Renzoke hier op 't forum en @ s-f forum.
Volgens mij zijn er 2 verschillende types boschpompen? Magnetische en niet magnetische uitvoering?
Of heb ik dat mis:P?

kader derbi

Jaah keej, kheb dus weeral een paar vraagskes, ik heb hier onlangs de vraag gestelt of dat men kader van mijn derbi niet zou rosten enzo, ik ben begonnen met mijn kader af te schuren enzo maar dat is echt heeeel veel werk dus zou ik hem nu door iemand laten zandstralen,..

de vraag is nu gaat dat zeker niet roest worden ? door de regenen enzo want je kan niet altijd aan alle onderdelen van uw kader eh ( om het in te wrijven), als ge snap wat ik bedoel..

Mijn vader zei dat het niet zo slim was omdat het waarschijnlijk ijzer is en ze daar normaal gezien een zink laag overdoen omdat het niet zou roesten.. en dat ik er juist al de zink afschuur dus mijn vader denkt dat het niet goed zal aflopen, em denkt dat de enige oplossing is nu men een soort grondlaag met zink in het te spuiten.

nu vraag ik jullie mening..

mvg, gill;)

gill, wat wil je met je frame doen dan, je zegt dat je het laat zandstralen, maar ik neem aan dat je het daarna laat/gaat spuiten of poedercoaten?
Dan is er sowieso niks aan de hand toch?

edit, dit is het blingbling topic, waarschijnlijk wil je het dus polijsten? Dan kun je beter gewoon schuren want anders moet je al de gezandstraalde putjes er nog is uitschuren

Het gaat echt niet roesten, probeer je eerst een stukje op een plekje waar je het niet ziet mocht het gaan roesten (wat het niet zal doen:)) schuur je het op en pak je een lak stiftje;)

klinkt een beetje als je ons niet vertouwt he:P have a little faith in us8)

Het gaat echt niet roesten, probeer je eerst een stukje op een plekje waar je het niet ziet mocht het gaan roesten (wat het niet zal doen:)) schuur je het op en pak je een lak stiftje;)

klinkt een beetje als je ons niet vertouwt he:P have a little faith in us8)

kvertrouw het gwn niet 100procent omdat op sommige plaatsen van mijn kader de verf er wat af is en er roest aanhangt,
mja ben dus toch begonnen met schuren, wat een kut werk xD zal later nog wel eens foto's op de site zetten ik denk dat ik nog twee dagen werk heb en hem dan terug in elkaar zet dus de foto's zullen snel volgen+ralf+

Weet iemand misschien een website waar ik de kleuren kan zien die ge-anodiseert kunnen worden ?
Want de ene zegt dat je alu. wel in wit kan annodiseren en de ander weer niet :+

colors.jpg

(Vind dit niet echt duidelijk :+)

Ik wil aluminium laten annodiseren, maar weet niet echt wat allemaal mogelijk is kwa kleuren :) Heb ook gehoord dat het best dof word en niet echt hoogglans, of ligt dat echt aan de kleur ?

Ja ziet er goed uit :W

Maar ik wil weten welke kleuren allemaal mogelijk zijn en hoe ze eruit zien :)
Het ligt niet echt om de hoek, dus kan ook niet 1 2 3 langs rijden om het te gaan bekijken ..

ik denk dat ja qua mogelijkheden aan het plaatje hierboven moet denken die je zelf gepost had, of wit kan weet ik niet, zou je ze moeten bellen...

Ik ben binnenkort vanplan mijn velgranden te gaan polijsten, nu zit de originele coating er nog op het liefst zou ik deze behouden, hebben jullie tips om dit te doen, of is opnieuw spuiten toch de enige mogelijkheid.

Coating/spuiten/polijsten?? Wat? :P
Hij wil polijsten Don :*

Ik ben binnenkort vanplan mijn velgranden te gaan polijsten, nu zit de originele coating er nog op het liefst zou ik deze behouden, hebben jullie tips om dit te doen, of is opnieuw spuiten toch de enige mogelijkheid.

Laten afdraaien is denk ik de beste oplossing, wordt het ook het netst.
en anders gewoon voorzichtig met een schuurpapiertje erlangs.

Back