This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
Vind het zo ook wel netjes 8)
Heb hem van DRT Dave gekocht haha.

Staal is toch niet tepolijsten ofwel? Anders ga ik nutteloos me subframe (omgelast) polijsten

Alle metaalsoorten zijn te polijsten, ook koper enzo...

@ De_allerheilige:
Buiten dat het nutteloos is, is het ook niet slim. Je zal nu wel lekker veel slip krijgen
Het ziet er wel netjes uit, net als de carterkap8)

is idd heel mooi man
maar volgens mij schuur jordy ook wel tot 2.000 oid? dat vind ik (voor me straatrox) toch teveel werk.. ik doe meestal maar tot 1200

is idd heel mooi man
maar volgens mij schuur jordy ook wel tot 2.000 oid? dat vind ik (voor me straatrox) toch teveel werk.. ik doe meestal maar tot 1200

ik schuur gewoon tot 1200, ik kan nergens aan fijnere schuurpapier komen.
Anders zou ik wel tot een hogere korrel willen schuren, word het nog mooier :~.

Ik heb schuurpapier 2000 in carrosserie bedrijf gevonden, ge dit weekend waarschijnlijk eens proberen om met 2000 te schuren en kijken als er veel verschil is.

Bij ons in Hoogvliet (Rotterdam) zit een zaakje en die heeft schuurpapier tot rond de 4500 8P Zou helemaal gek worden als ik dat moest schuren..

Kan wel wat voor je kopen en opsturen haha

ook weer begonnen, velgen worden opnieuw gespoten, de mensne van de draaibank hebben het goed verneukt.

Last edited:
Wow kapot verse kleur man, en netjes gepolijst! Damn.

Focking zonde van de velg zelf .
Waar heb je het laten draaien?

Oi

ergens in de buurt,
ze moesten er een randje inzetten, dat hebben ze gedaan alleen hebben ze de verf ook "verneukt". Niet erg eigenlijk, ik laat ze gewoon opnieuw spuiten in die kleur. In het show je scooter topic kan je zien waaronder ze komen. heeft diezelfde kleur

Ik heb nu een aantal onderdelen van mn booster gepoliert en zo goed is het niet... ik blijf krassen hebben en ik schuur tot 1000-1200 en soms 2000
zie foto's, iemand nog een tip om het beter te krijgen?
van vooraan lijkt het verhoogblokje goed tot je aan de zijkant kijkt...

en mn carterkap

btw, Ik weet dat belgom nog shceelt maar ik geraak er moeilijk aan, ik woon namelijk in België

@ Sander

Ik dacht serieus dat het vuil was van bijvoorbeeld nat schuren oid op je velgen maar ze zijn dus gewoon beschadigd 8P Zonde, maar resultaat mag er wel zijn straks als ze weer goed zijn

Belgom = troep

Als het echt diepe krassen zijn moet je dit eerst met een lagere korrel eruit schuren want krassen van korrel 180 krijg je er niet uit met korrel 2000, of je mag heel heel lang gaan schuren...

ja ik heb geschuurd met 340-600-800-1000 toch blijf ik krassen hebben, en bij mn vorkpoten zijn er dan bijna geen krassen...

Je moet met grovere korrel beginnen , dan haal je de diepste krassen er ook uit . Die zitten er nu nog in en dan zijn die eruit .

Heey

Ik heb een vraag over polijsten..
Zelf heb ik al genoeg dingen gepolijst met gewenst resultaat,
Maar daar begon ik altijd met schuren .. korrel 240 ..
Alleen ik kan Glasparelstralen op me vaders werk..
Hij zegt alleen.. Met stralen krijg je allemaal Kleine 'putjes' in je spul..

Maar met wat ik straal zijn natuurlijk hele fijne parels..
Geef dit problemen met polijsten?
Werkt het makkelijker ? aangezien je geen verf/krassen erop heb?
Dus dat je die putjes blijft zien als je NATUURLIJK wel gewoon schuurd heb tot korrel 2000 oid met de normale methode.. (240,340,500,600,800,1000,1200,2000) bijvoorbeeld ?

mijn vader zegt van wel maar ik betwijfel het

gr:+

Status
Not open for further replies.