This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
me voorvelg maar weer is opgepoetst en me banden letters wit gemaakt
[ir]http://i14.tinypic.com/4i72kp2.jpg[/ir]

nog 1'tje om het af leren (A)

[ir]http://i1.tinypic.com/2ykzuxj.jpg[/ir]

Polsijstshit

Is allemaal echt heel mooi, maar waar koop ik dat spul allemaal..Ben bij de gamma enzo geweest maar niemand gaat verder dan korrel 600 nat en ze hebben nergens polijstpasta oid..Iemand enig idee waar ik dat spul kan kopen???

even een vraagje:

Ik wil me sr velgen gaan polijsten, of het randje of helemaal. Maar ik kan voor een leuk prijsje (2 velgen voor €30) me velgen laten Glasparelstralen.. Heeft dan nut ? (Zoals, kan ik dan bijv. al bij 500 beginnen met schuren ofzo)

ik raad deze tube niet meer aan. Begin leek het geweldig toen ik bezig was maar het is een soort van zanderige tube en juist daardoor maken die soort zand achtige korreltjes allemaal krasjes waardoor je gelijk een streep met krasjes ziet als je er met de polijstborstel bent langsgegaan. Mijn ophanging van extra hard RVS was mooi gelukt omdat het heel hard metaal was maar mijn uitlaat zat vol met strepen na het polijsten. als onderhoudspruduct is hij wel heel goed. Je doet een beetje op je doek en veegt het over het voorwerp uit maar het echte polijsten ermee is niet aan te raden. maakt alles trouwens wel goed schoon heb een paar gespoten kapjes behandeld en mijn gecoate velgen en carterkap.

Wat gebruiken jullie verder voor spul i.p.v dat groene blok.

Last edited:
Voor die aerox velg heb ik belgom alu gebruikt want met groene polijst blok wou hij amper blingen en toen dacht ik laat ik eens wat belgom proberen en gelijk volle diepe glans.

Ligt dus meer aan het materiaal wat ik gebruik

Voor die aerox velg heb ik belgom alu gebruikt want met groene polijst blok wou hij amper blingen en toen dacht ik laat ik eens wat belgom proberen en gelijk volle diepe glans.

Ligt dus meer aan het materiaal wat ik gebruik

Gamma polijst blokje groen (glans blokje)

??

Nooit nooit problemen mee gehad

Tot 1200 waterproef
Voorbeeld

Nou heb ik vandaag dat groene blok gehaald bij de gamma, maar dat ding is knetterhard...Is dat de bedoeling?? Want die borstelkop neemt helemaal niks op...Ik denk dat dat blok is uitgedroogt.. Zou iemand me kunnen vertellen waar ik zo'n tube Belgom kan kopen???

Status
Not open for further replies.