Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
dubbelpost, en geef eens wat meer info over die sisal schijven want ik heb er nog nooit van gehoord.

moet je hiervoor een draaibank aanschaffen?
wat kosten de krengen?
waar te verkrijgen?

het is maar een scooterforum de gemiddelde tuner hier is tevreden met het te behalen resultaat meteen doodnormale boormachine.

De sisal schijven kun je ook gewoon op je boormachine plaatsen.Het zijn eigenlijk schijven wat bestaan uit touwen etc.. .Je moet er natuurlijk ook de juiste pasta bijkopen.Het is meer een product wat de meeste prof. polierders gebruiken.Bij sommige onderdelen zoals een carterkap enz...,als je die laat parelstralen of je ontlakt ze zelf.Hoef je zelfs niet te schuren.Sisal is een echte schuurpasta,je haalt er alles mee weg.Die lettertjes wat is aerox velgen staan,die haal je er zo mee weg.Het is eigenlijk een voorbewerking voor het polijsten,daarna kan gewoon met een fijnere pasta,en natuurlijk ook een andere schijf gewoon hoogglans worden gepolijst.Ik koop al mijn polijst producten in belgie,in luik.Bij het centre des abrasifs.Is ook een internet site van.Hier ook een fot van een rox van mij,waar ik de velgen en waterpompdeksel van heb gepolijst.UItlaat is chrome.

http://www.imagehack.eu/uploads/a584d66fa7.jpg

heres some more "bling bling"

DSCF0005-2.jpg

DSCF0006-1.jpg

DSCF0009.jpg

DSCF0008-1.jpg

De sisal schijven kun je ook gewoon op je boormachine plaatsen.Het zijn eigenlijk schijven wat bestaan uit touwen etc.. .Je moet er natuurlijk ook de juiste pasta bijkopen.Het is meer een product wat de meeste prof. polierders gebruiken.Bij sommige onderdelen zoals een carterkap enz...,als je die laat parelstralen of je ontlakt ze zelf.Hoef je zelfs niet te schuren.Sisal is een echte schuurpasta,je haalt er alles mee weg.Die lettertjes wat is aerox velgen staan,die haal je er zo mee weg.Het is eigenlijk een voorbewerking voor het polijsten,daarna kan gewoon met een fijnere pasta,en natuurlijk ook een andere schijf gewoon hoogglans worden gepolijst.Ik koop al mijn polijst producten in belgie,in luik.Bij het centre des abrasifs.Is ook een internet site van.Hier ook een fot van een rox van mij,waar ik de velgen en waterpompdeksel van heb gepolijst.UItlaat is chrome.

Ziek netjes man! mijn complimenten .. mooie rox ook meer foto's ? :P

Heb je dit gedaan zonder schuren?

Zal wel eens zoeken op internet naar een winkel in NL .

Wil je is een foto van die sisal schijven tonen aub da helpt al veel :P, en welk merk je gebruikt van pasta die grove en dan die fijne aub.

ik heb ze hier niet liggen,de schijven en de pasta.Mijn vriendin zouw er niet blij mee zijn,als ik dit thuis in de garage moest doen.Ik neem ze morgen mee vh bedrijf,en zal dan wat foto's ervan nemen.
Ik weet niet als je ze ergens in NL via het internet kan bestellen.Denk het wel hoor.
FF over dat schuren,in de heel kleine hoekjes moet je natuurlijk met de hand schuren,daar kom je niet tussen met die sisal borstel.Die schijf is niet echt soepel.
Hier nog ff een fototje van men vorige velgen van de auto.Die had ik ook gepolijst,zat eerst een blanke laag over.Eerts ff blanke laag eraf bijtsen,dan met de sisal,en dan hoogglans polijsten.Ze zien er wel niet meer zo geweldig uit op de foto,want ik had er geen zin meer in om ze te poetsen.Ze waren toch al verkocht..
http://www.imagehack.eu/uploads/1a2171a479.jpg

Ben nu bezig aan setje sr velgen voor op de booster,zal in't weekend wat foto's posten

maar als jij makkelijk met die schijven de lettertjes weghaalf van aerox velgen he, dan zou je in het algemeen heel voorzichtig moeten wezen met velgen etc anders krijg hobbel efect van hier tot tokio..

mijn velgen ook klaar:) naafkapjes en randen gepolijst8) gewoon met de hand:P

P1010063.jpg

P1010060-2.jpg

P1010065.jpg

Sisal is geen merk maar een stof vergelijkbaar met katoen alleen dan wat harder. Het is gewoon de eerste schijf die gebruikt bij polijsten, ik gebruik ze ook en schakel daarna meestal over op een zachtere schijf. Zijn in NL ook verkrijgbaar bij de betere doe het zelf zaken (zitten meestal wel op industrieterreinen en zijn meer bedoeld voor de vakbedrijven) en kosten meestal evenveel als gewone schijven.

Zeer vette velge. Maar over die schijve. Waar woon jij ergens kerel? Zuid-limburg ? Want luik licht niet zo ver weg van hierzo ( Maastricht) wil best wel eens daarvoor gaan kijken als je me eens een adres ofzo wilt geve. Klinkt allemaal erg intresant.

ben idd van maastricht,is echt de moeite om er eens naar toe te gaan.Ze spreken er zelfs nederlands...

zou dat lukken met van die fietsbandafhaaldingen van metaal? heb er een stuk of 10 liggen:P

want anders moet ik weer 3 dagen wachten:P

je kunt je best gaan doen mr weenie of die dingen sterk genoeg zijn, en je krijgt er wel meer beschadigingen van als de velgen eenmaal klaar zijn en de banden moeten er weer op

Status
Not open for further replies.
Back