This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Foto Uitlaat Topic #3

Lengte van de tail maakt geloof ik weinig uit het gaat vooral om de diameter. Dus al draai je wat busjes met verschillende dia dan kan dat wat vermogen of koppel opleveren.
 
stage 6 uitlaatje was nogal smerig en vies 8P resultaat na heel wat poetsen:



btw: is gewoon een pro, die is net iets te hoogtoerig voor een dr 70 naar mijn gevoel. Zoals de naam het zegt eerder geschikt voor stage 6 pro en verwanten.
 
Lengte maakt degelijk wel wat uit, vooral met een rechte tailpipe

Maar het gaat vooral om de diameter/verloop

Lengte van de tail maakt geloof ik weinig uit het gaat vooral om de diameter. Dus al draai je wat busjes met verschillende dia dan kan dat wat vermogen of koppel opleveren.
 
ik heb laatst met een JS 80 lopen testen, en er zat gewoon 0.6pk verschil tussen 2 js80 uitlaten(origineel) , en een half pk gewonnen met een busje in een andere diameter. ook nog.
 
alleen is een Pro nou juist vrij laagtoerig , perfect voor een DR70 , die ongeveer dezelfde timingen en prestaties zal halen als een DR70..
 
Hij bedoelt dat die uitlaat een pro is en te hoogtoerig is voor ze dr70 cilinder die hij waarschijnlijk onder ze scooter heeft. Zo moeilijk toch nieT?
Ik las dat het een pro was en dat hij iets hoogtoeriger was dan een dr70, mijn fout dus .

En ligt het nou weer aan mij of zegt melf t nou ook verkeerd?
 
vandaag een originele 491 uitlaat gevonden (denks) zelfs de prop zat er nog in.
[IR]http://i702.photobucket.com/albums/ww22/janvn_photo/ABCD0005-1.jpg[/IR]
 
dat zijn die dingen waar de katalisator vaak los van gaatg zitten , en de bevestiging van de beschermplaat wil nog weleens afscheuren.

en hij is loodzwaar

zou m mooi in de kast leggen en bewaren tot je de scooter verkoop
 
heb hem bij een scooter gekregen. was al niet vanzin om er mee te gaan rijden hoor... dat ding is idd loodzwaar

ik denk ook dat die dingen geweldig zeldzaam beginnen te worden.. wand was al een tijdje opzoek naar 1.
 
update , heb mijn uitlaatje weer terug , resultaten zijn al weer wat beter

oude versie van deze pijp leverde 20,3 PK , deze versie scoorde nu op dezelfde setup 21,7

en met een andere flens schijnt er zelfs nog (aardig) wat meer uit gehaald te zijn alleen heb ik daar geen grafiek van.

uitlaat + grafiekje (andere uitlaat is een C30)



 
Last edited:
Blijft een mooie pijp. Nu tijd nemen om een net zo vette demper te maken. Ben creatief en maak eens iets met een heel vet design
 
Misschien ook wel is leuk ja, want stel dat ik een nieuwe demper wil, dan ben ik al gauw rond de 75 euro kwijt voor iets leuks geloof ik. Het principe van een Malossi demper is bijvoorbeeld niet heel lastig om na te maken.