kwarkpower ZX10r '04 23 November 2006 #21 Pim. said: Zou stoppen met roken.. nog gelukt ook! :W Click to expand... Me too, ik zit op anderhalve maand, het begin is er.
Pim. said: Zou stoppen met roken.. nog gelukt ook! :W Click to expand... Me too, ik zit op anderhalve maand, het begin is er.
[5th]Tom. [5th]Rambo. 23 November 2006 #22 Kheb een auto gekocht, rlxd werk gevonden en me rbw gehaald. Olé, uiteraard de nodige dames.
Bertje beastly powerlifter 23 November 2006 #23 +veel geld verdiend +eindelijk school die me wat lijkt gevonden(havo) -heup gebroken
Ossje Well-Known Member 23 November 2006 #24 Tja goede voornemens...dat weet ik eigenlijk niet meer. Maar de plus punten van dit jaar zijn toch wel: - Vriendin vanaf de zomer - Stilo kunnen kopen - Werk vinden in de autobranche - Familie nog helemaal compleet Min punten: - Weer van de HBO af (2de keer)
Tja goede voornemens...dat weet ik eigenlijk niet meer. Maar de plus punten van dit jaar zijn toch wel: - Vriendin vanaf de zomer - Stilo kunnen kopen - Werk vinden in de autobranche - Familie nog helemaal compleet Min punten: - Weer van de HBO af (2de keer)
#Peter PotjeHous'n? 23 November 2006 #25 Marcelinho said: OMG a stream of new topics has invaded the -+ geen 1 keer ziek geweest Click to expand... Nohh nu je het zegt, zelf ook geen 1 keer ziek geweest, ook geen klein griepje ofzo :W
Marcelinho said: OMG a stream of new topics has invaded the -+ geen 1 keer ziek geweest Click to expand... Nohh nu je het zegt, zelf ook geen 1 keer ziek geweest, ook geen klein griepje ofzo :W