robo5 said:HR4 bestaat dus degelijk wel ! heb ze vorige week in handen @ scootermania en is helemaal anders dan de HR2 , scootermania is @ jubbega gekomen met sonic met aerox blok onder met HR4 !
MHRntt said:hier de correctie, die bestaat wel, maar in hele kleine oplage. Staat ook ergens vermeld in een topic. Weet alleen zosnel niet meer welke topic het was.
mcjeen said:1-2-4-5-6
huh waar is 3 gebleven dan?
volgens mij komt na 2 altijd nog 3, lees mijn verhaaltje nou maar dan snap je hem hopelijk wel. iedereen noemt deze nu de 4, omdat iedereen d8 dat er al een 3 was, maar dat was dus een drukfout in de catalogus en dat was gewoon de 2, nu is er wel een echte opvolger en dat is dus de 3.
ABT said:Dan kan je uren gaan ouwehoeren over hoe tegek hij er wel niet uitziet, maar daar bereik je niks mee.
De enigste manier is op de testbank kijken wat hij doet, en dat moet je niet van iemand anders overnemen, maar gewoon zelf proberen, ieder blok is anders....
mcjeen said:1-2-4-5-6
huh waar is 3 gebleven dan?
volgens mij komt na 2 altijd nog 3, lees mijn verhaaltje nou maar dan snap je hem hopelijk wel. iedereen noemt deze nu de 4, omdat iedereen d8 dat er al een 3 was, maar dat was dus een drukfout in de catalogus en dat was gewoon de 2, nu is er wel een echte opvolger en dat is dus de 3.
mssh said:Ik zal wel even een foto maken van mijn serienummer.
stfu :W tis HR4 :+mastervanloon said:nja, als je het zo bekijkt, waar zijn de c17, c18, en c19 dan?
volgens mij is er enkel de hr2, en de nieuwe, dat is gewoon de hr3, meer dan 2 versies heb ik nog nooit gezien van deze pijp