Originally posted by monobiker
prestaties van hebo zullen wel beter zijn dan dr (hopelijk toch) ? En waarom geen alu hebo
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Een andere krukas omdat de cilinder van aluminium is? Beetje voorbarige conclusie, aangezien lang niet alle alu-cilinders standaard uit de doos hoogtoerig zijn...
Originally posted by Repsac
Dat ding draait gewoon een bepaald aantal keren per minuut rond.......
Originally posted by ziko
op scootertuning.net staat dat die 11.000 toeren zou draaien.
kan mijn standaard krukas dat aan?
ik zou dan 19mm carb willen plaatsen
hebo vario en koppeling heb ik al
en razma heeftnog mooie traxini uitlaten liggen.
helaas, je lagers gaan eerder kapot dan je je krukas zelf.Originally posted by $aint
het gaat meestal meer over de kr8 op de rukas dan over de toeren waar dat ding mee draait...
Originally posted by DvD
helaas, je lagers gaan eerder kapot dan je je krukas zelf.
Originally posted by Sn[iPPeR]
Mja, ik denk dat je wel merkt en hoort wanneer je krukaslagers aan gort beginnen te draaien, voordat je krukas en cil zijn beschadigd
Hoezo? Hoor je dan een krassend geluid ofzo?Originally posted by Ruud
en dat weet ik wel zeker...