welke cilinder doet het het beste icm mn hebo gara uitlaat?

Status
Not open for further replies.

post

Well-Known Member
hej mensen ik heb ff een vraagje ik rijd nu al tijdje met mn hebo gara uitlaat(je weet wel chrome ding met rood dempertje) maar wil nou wel is wat harder gaan rijden dus wie kan mij zeggen welke cilinder goed bij deze uitlaat past en welke careb alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

zeg nix as je er geen verstand van heb, uitlaat heet officieel hebo gara 70 ja dan zal std egt de beste zijn hoor :cool:
 
als diegene er geen verstand van zou hebben, en jij dus blijkbaar wel, waarom vraag je het dan :|
 
een laagtoerige giet 70 + 17,5mm of 21mm zal er wel redelijk op rijden, maar het is geen top uitlaat.

het heet niet voor niks een GARA uitlaat.
 
ja ik weet dat het geen super ding is, heb ook een bida s2 met polini for race demper maja verchromde gara ziet er toch stuk beter uit daarom zet ik liever die er onder
 
thnx voor de tip zal er over na gaan denke, ja wil opzich wel iets snellers maar as ik naar sgool ga maak ik elke dag wel rond de 30 kilometer dus het moet wel lang mee gaan?
 
alu cil met nicasil wand slijt toch echt langzamer dan een gietijzeren cil...

neem gewoon een leuke alu 70 cc cilinder, athena ofzo, je moet geen hele dure of snelle pakken... daar kan die uitlaat nie meer overweg...

denk da je onderhand toch wel een duidelijk antwoord op je vraag hebt, ofnie?
 
Hebo gara is een slechte pijp op 70cc , ze zeggen dat ie voor 70cc is maar hij loopt beter op std cilinder
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top