welke cilinder/carbu?

Caracalla

Well-Known Member
Ieps,

Welke cilinder/carburateur is eigenlijk heel goed voor mijn Tecnigas Next R ? Ik zoek wel geen 70cc cilinder, en hij dient ook niet om zeer snel te gaan want ik ga hem dan toch terug begrenzen (brugge stikt van de flikken). Dient eigenlijk enkel maar om rapper op te trekken

plz ook prijs vermelden als hij niet op easyparts staat :)

En nie beginne flamen dat mijn uitlaat brol is, hij is 4 weken oud en wordt NIET vervangen, ik ben er heel tevreden over zelfs
 
Advertisement - register to remove this

haal een dr 70, is best laagtoerig duz zou moeten kunnen op je viva. Je kan een grotere carb zetten, 17,5 of 19 mm is voldoende.

EDIT: ik d8 dat er stond dat je juist een 70 wou, maar als je juist geen 70 wil, kan je idd beter een 50snel nemen maarja echt snelle zijn er niet voor ac peug. En als ie er zou zijn zou je techniding het wel verneuken.
 
Last edited:
tsja,als je die technigaz wil houden kan je beters voor een DR 50cc etc gaan,zal niet veel beter presteren als je std cilinder hoor,
 
Kan wel, maar dan heb je vet veel begrenzers in overbrenging, en een ontiegelijk lange vertanding nodig. Maar dan blaas je ontzettend veel toeren zonder vooruit te komen.

Maar goed, pak dan maar een 17,5 Delly ofzo/andere vario.
En als je er zin in hebt kun je eventueel je vliegwiel laten afdraaien.
 
Caracalla said:
mja, geen andere cilinder dus lol

en welke carbu raad je dan aan? of staat dat los van de pijp die je hebt zitten?


Ik zou je een top performances 50 cc giet aan raden. Is dus wel een verschil met standaard cilinder. Je top word hoogstens 5 a 10 km hoger. En het optrekken gaat veel vlotter.
 
Back
Top