Originally posted by Benelli:
FF een vraagje, is een Hebo ALU70 een leuke cylinder op een mina hor LC?? En wat zou er een leuk passende setup bij zijn? Ik dacht aan:
Hebo ALU 70 (GEEN race)
Malossi RHQ krukas
Malossi krukaslagers
Uitlaat ???? (Heb nu Yasuni Z, zeker te laagtoerig?)
Dell Orto 17,5 carb (ik wil liever geen handchoke)
Ik ben niet op zoek naar een superhard vlammende setup, meer naar een setup die lekker doortrekt, niet al te hoogtoerig, en vooral geen slijtijzer.... Gewoon een relaxete setup met flink wat power onderin duzz..
Alvast bedankt!!!
Originally posted by Ruud:
ik blijf toch wel sneller
Originally posted by Jasper:
niet lang meer................
Originally posted by Ruud:
dus jij wilt zeggen dat je met je GPR sneller bent dan MoI? jij bent gek ofniet?
ok jij kunt veel makkelijker je vertanding verhouding changen maar ik blijf sneller
Originally posted by Jasper:
boehaha, nu niet natuurlijk, maar aan het einde van de vakantie ga ik best wel 120 digi..............
Owkeei Ruud, jij blijft vast sneller, ik wil kunnen 1000 km kunnen rijden ZONDER dat m'n scoot naar de klote gaat... Schijnt voor jou moeilijk te zijn ofnie??
Maaruhh.. is dit nou 'n leuk verlanglijstje ofnie??
THNX Ruud, maaruhh... welleke uitlaat zou hier goed op werken. Net zoals Arne zegt: 'n Polini For Race, Yasuni R. Of zou jij d'r iets anders bij doen?? Weet je toevallig hoe zo'n Laser X-pro pijp 't erop doet????
Greetzz
Originally posted by Benelli
FF een vraagje, is een Hebo ALU70 een leuke cylinder op een mina hor LC?? En wat zou er een leuk passende setup bij zijn? Ik dacht aan:
Hebo ALU 70 (GEEN race)
Malossi RHQ krukas
Malossi krukaslagers
Uitlaat ???? (Heb nu Yasuni Z, zeker te laagtoerig?)
Dell Orto 17,5 carb (ik wil liever geen handchoke)
Ik ben niet op zoek naar een superhard vlammende setup, meer naar een setup die lekker doortrekt, niet al te hoogtoerig, en vooral geen slijtijzer.... Gewoon een relaxete setup met flink wat power onderin duzz..
Alvast bedankt!!!
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Die Laser X-Pro zou ik maar uit m'n hoofd zetten, bekijk de tailpipe maar eens... Deze is echt belachelijk dun vergeleken met fatsoenlijke 70cc uitlaten... Volgens mij is het gewoon een (mooie en goede) 50cc uitlaat en zeker geen 70cc-uitlaat in tegenstelling tot wat ze bij Laser zelf beweren...