Hebo Alu70

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Ja, dat is een van de beste cylinders die je kan kopen, je zou bijvoorbeeld ook een MHR Replica kunnen nemen. Monteer een Polini For Race, Yasuni R of zo...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Benelli:
FF een vraagje, is een Hebo ALU70 een leuke cylinder op een mina hor LC?? En wat zou er een leuk passende setup bij zijn? Ik dacht aan:

Hebo ALU 70 (GEEN race)
Malossi RHQ krukas
Malossi krukaslagers
Uitlaat ???? (Heb nu Yasuni Z, zeker te laagtoerig?)
Dell Orto 17,5 carb (ik wil liever geen handchoke)

Ik ben niet op zoek naar een superhard vlammende setup, meer naar een setup die lekker doortrekt, niet al te hoogtoerig, en vooral geen slijtijzer.... Gewoon een relaxete setup met flink wat power onderin duzz..

Alvast bedankt!!!



ik blijf toch wel sneller :P
 
Originally posted by Ruud:

ik blijf toch wel sneller :P

niet lang meer................
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by Jasper:
niet lang meer................
biggrin.gif
biggrin.gif



dus jij wilt zeggen dat je met je GPR sneller bent dan MoI? jij bent gek ofniet?

ok jij kunt veel makkelijker je vertanding verhouding changen maar ik blijf sneller :P
 
Owkeei Ruud, jij blijft vast sneller, ik wil kunnen 1000 km kunnen rijden ZONDER dat m'n scoot naar de klote gaat... Schijnt voor jou moeilijk te zijn ofnie??
Maaruhh.. is dit nou 'n leuk verlanglijstje ofnie??
 
Originally posted by Ruud:
dus jij wilt zeggen dat je met je GPR sneller bent dan MoI? jij bent gek ofniet?

ok jij kunt veel makkelijker je vertanding verhouding changen maar ik blijf sneller :P

boehaha, nu niet natuurlijk, maar aan het einde van de vakantie ga ik best wel 120 digi..............
 
Originally posted by Benelli:
Owkeei Ruud, jij blijft vast sneller, ik wil kunnen 1000 km kunnen rijden ZONDER dat m'n scoot naar de klote gaat... Schijnt voor jou moeilijk te zijn ofnie??
Maaruhh.. is dit nou 'n leuk verlanglijstje ofnie??


ja leuk lijstje... neem al1 wel een 19/21mm carb...

waarom? 17,5 is klote!
smile.gif
ennuh 1000km? zoveel?
rolleyes.gif
tongue.gif
 
THNX Ruud, maaruhh... welleke uitlaat zou hier goed op werken. Net zoals Arne zegt: 'n Polini For Race, Yasuni R. Of zou jij d'r iets anders bij doen?? Weet je toevallig hoe zo'n Laser X-pro pijp 't erop doet????

Greetzz
 
Originally posted by Benelli:
THNX Ruud, maaruhh... welleke uitlaat zou hier goed op werken. Net zoals Arne zegt: 'n Polini For Race, Yasuni R. Of zou jij d'r iets anders bij doen?? Weet je toevallig hoe zo'n Laser X-pro pijp 't erop doet????

Greetzz

Die Laser X-Pro zou ik maar uit m'n hoofd zetten, bekijk de tailpipe maar eens... Deze is echt belachelijk dun vergeleken met fatsoenlijke 70cc uitlaten... Volgens mij is het gewoon een (mooie en goede) 50cc uitlaat en zeker geen 70cc-uitlaat in tegenstelling tot wat ze bij Laser zelf beweren...

Een goede Allrounder is de Polini For Race, alleen brakke kwaliteit...

Een Yasuni R of Giannelli Shot lijken een logische keus, al zou het me niet verbazen als een Carrera 16 het goed doet... De nieuwe Hebo Alu schijnt best snel te zijn
smile.gif
...

Greetz.
 
FF een vraagje, is een Hebo ALU70 een leuke cylinder op een mina hor LC?? En wat zou er een leuk passende setup bij zijn? Ik dacht aan:

Hebo ALU 70 (GEEN race)
Malossi RHQ krukas
Malossi krukaslagers
Uitlaat ???? (Heb nu Yasuni Z, zeker te laagtoerig?)
Dell Orto 17,5 carb (ik wil liever geen handchoke)

Ik ben niet op zoek naar een superhard vlammende setup, meer naar een setup die lekker doortrekt, niet al te hoogtoerig, en vooral geen slijtijzer.... Gewoon een relaxete setup met flink wat power onderin duzz..

Alvast bedankt!!!
 
Originally posted by Benelli
FF een vraagje, is een Hebo ALU70 een leuke cylinder op een mina hor LC?? En wat zou er een leuk passende setup bij zijn? Ik dacht aan:

Hebo ALU 70 (GEEN race)
Malossi RHQ krukas
Malossi krukaslagers
Uitlaat ???? (Heb nu Yasuni Z, zeker te laagtoerig?)
Dell Orto 17,5 carb (ik wil liever geen handchoke)

Ik ben niet op zoek naar een superhard vlammende setup, meer naar een setup die lekker doortrekt, niet al te hoogtoerig, en vooral geen slijtijzer.... Gewoon een relaxete setup met flink wat power onderin duzz..

Alvast bedankt!!!


Dan zou ik idd de (nieuwe) Hebo alu70cc nemen, en een 19/21mm carb. + andere uitlaat (denk aan C16, Jolly Moto, of als je niet genoeg geld heb een Yasuni R).
Mja verwacht geen 125digi km/u..
 
uhm....

Volgens mij zijn er een aantal posts uit deze topic verdwenen...:confused:
En de volgorde is ook niet helemaakl zoals ie was...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Die Laser X-Pro zou ik maar uit m'n hoofd zetten, bekijk de tailpipe maar eens... Deze is echt belachelijk dun vergeleken met fatsoenlijke 70cc uitlaten... Volgens mij is het gewoon een (mooie en goede) 50cc uitlaat en zeker geen 70cc-uitlaat in tegenstelling tot wat ze bij Laser zelf beweren...

Lijkt een beetje op een nardo volgens mij.
 
Back
Top