Hebo alu70 tech details

Aidix

Well-Known Member
ok.....

Luitjes vertel mij eens ff alle serieus boeiende technische info over die Hebo Alu70 (nieuwe)
Geen kneus info a.u.b. :)

en waar issie te halen? (op voorraad dus)
 
Advertisement - register to remove this

PU heeft hem :r

Het is een cilinder met dezelfde poorten als een manston, alleen er zit geen gesmede zuiger en geen messig/koperen :? kop bij.
Tenminste, dat zegt Joel.
 
Hij heeft wel een losse binnenkop, en de buitenmal is hetzelfde als die van de Manston. Inlaatkanalen zijn net zo groot als bij een Manston (Evo size dus) Voor de rest sluit ik me aan bij Joel.
 
Re: niet echt boeiend maar ja

Heb jij weleens bedacht waarom cilinders niet in een DNA karter passen? heeft weinig met de langte van het hemd te maken...


Originally posted by Razkin
Het hemd is kort gehouden zodat ie zonder aanpassingen in een DNA carter kan.
 
Re: Re: niet echt boeiend maar ja

Uhm een vriend van me wilde een TP cilinder onder z'n dna zetten en hij zei dus dat de TP cil er niet in pastte...Nu ik dus die hebo heb gehad en daaraan heb gezien dat het hemd veel korter is dan de "normale" cilinder dacht ik dus dat bij een dna carter er dus geen ruimte is gelaten voor het normale "lange" hemd. Als dat niet zo is, zou ik wel graag willen weten wat het dan is.

Originally posted by Ufo
Heb jij weleens bedacht waarom cilinders niet in een DNA karter passen? heeft weinig met de langte van het hemd te maken...


 
heb je soms heel het hemd eraf gezaagd dan? anders kan het eigenlijk nog steeds niet passen...

tenzij dr ineens een ander verhaal is.

Originally posted by Hebo_NRG
Ivo dat is wel zo.

Zelf moest ik een stuk van een top pef trhopy afzagen om hem pas te maken...
 
Back
Top