Dus zijn de cilinders van gewone mhr en team (50cc) hetzelfde verder. Ik heb nu een gewone mhr en kan voor weinig een 85mm krukas kopen. Als ik dan een team zuigertje haal is het goed?
Originally posted by ikke123 Dus zijn de cilinders van gewone mhr en team (50cc) hetzelfde verder. Ik heb nu een gewone mhr en kan voor weinig een 85mm krukas kopen. Als ik dan een team zuigertje haal is het goed?
Originally posted by ikke123 Dus zijn de cilinders van gewone mhr en team (50cc) hetzelfde verder. Ik heb nu een gewone mhr en kan voor weinig een 85mm krukas kopen. Als ik dan een team zuigertje haal is het goed?
"Het staat er toch: tis een TEAM, oftewel een heel stukkie sneller." :? ach zo.. blaat.
prijsvraag:
erm, ik heb gewone mhr en team naast elkaar gehad.. als ik nou van die 2 cilinders de zuigers verstop wie kan mij dan vertellen welke de MHR is en welke de MHR TEAM
"Het staat er toch: tis een TEAM, oftewel een heel stukkie sneller." :? ach zo.. blaat.
prijsvraag:
erm, ik heb gewone mhr en team naast elkaar gehad.. als ik nou van die 2 cilinders de zuigers verstop wie kan mij dan vertellen welke de MHR is en welke de MHR TEAM
ac mhr team heeft zelfs een enkele ovale uitlaatpoort.
Mina is anders getimed.
Ennuh: Nog een verschil tussen mhr kit en mhr team kit (op ac) behlave timing en bijgelverd zuiger: bij de mhr team zit een hoge compressiekop. Hiermee hebben wij een zuiger vernaait (gewone mhr kop besteld, mhr team kop gekregen). Verbandingskamer is zeer ondiep.
Originally posted by Sjoerdyo
Ik dacht altijd dat een MHR Team 50 voor Pia een vlinderpoort had. Is ondanks dat de ovale poort met fluitpoortjes van Mina psies hetzelfde getimed?