Originally posted by eneRgtje
ah thnx rijd ik morgen ochtend ff langs de tuner en kijken of ie misschien morgen middag al klaar is
Originally posted by eneRgtje
jaja ik heb eindelijk me cilinder + uitlaat binnen en nog wat dingen
-mhr team 50
-doppler as + skf c4 had ik al
Originally posted by race_typhoon
je verward 2 naamgevingen
je hebt een mhr team (ned) --> die heet in Italie de MHR (gewoon)
Je hebt de Mhr Speed (ned) --> die heet in Italie de Mhr Team.
heel logisch dus :S (niet echt, maar hoop dat je het snapt). In nederland heb je dus alleen de langere drijfstang nodig bij een SPEED cilinder...
Originally posted by Runner is de man
dit is op een nrg (dus piaggio)? hoe zit dat dan met je krukas, want voor een team 50 moet je toch ook een langere aandrijfstang hebben net zoals voor een speed 70... of verwaar ik me ergens mee?
Originally posted by eneRgtje
het is deze cilinder en er staat niks over een drijfstang dus
31-8884 Cilinder kit Malossi MHR Team
D=40mm, 50cc, aluminium, LC.
Met kop!
De cilinder waar Dr Tuning 18 PK uit haalt. Beats everyone else!
Past op oa: Gilera Runner, Puch Zip SP, NRG, NTT, MC2, Vespa Quartz.
(Piaggio motor, LC)
Let op: Gratis bezorgd in NL.
€ 289,95
hoezo?Originally posted by Lieuwe
Als het echt de Team50 is ,die een 85mm drijfstang nodig heeft, dan heeft deze jongen een probleem met zijn Doppler asje.
Originally posted by Xander2000
Waarom zit er zo'n gruwelijk prijsverschil tussen de MHR50 van een Aerox en een ZipSP?