heb mn spulletjes binnen

eneRgtje

Well-Known Member
jaja ik heb eindelijk me cilinder + uitlaat binnen en nog wat dingen

-mhr team 50
-yasuni c20
doppler as + skf c4 had ik al
malossi overange set had ik ook
-deltaclutch
en een 19mm
en vl13 membraan

dus morgen word het heel de dag sleutelen aan me zipie sp oud model hopelijk wilt ie een beetje gaan blazen nu had ik nog een vraagje ik wil me cilinder morgen laten tunen bij gjb in naaldwijk ken ik het beter gelijk doen nog niet gereden of eerst inrijden
 
Advertisement - register to remove this

Gefeliciteerd met je nieuwe aankopen...

Wat het tunen betreft, ik zou het meteen laten doen, omdat;

- je scooter maar 1* afgesteld hoeft te worden
- je geen negatieve gevolgen krijgt van de vaak matige afwerking "uit de doos" [slecht teruggelegde spijl, matige bevels, enz.]...
 
Originally posted by eneRgtje
jaja ik heb eindelijk me cilinder + uitlaat binnen en nog wat dingen

-mhr team 50
-doppler as + skf c4 had ik al

dit is op een nrg (dus piaggio)? hoe zit dat dan met je krukas, want voor een team 50 moet je toch ook een langere aandrijfstang hebben net zoals voor een speed 70... of verwaar ik me ergens mee?
 
je verward 2 naamgevingen

je hebt een mhr team (ned) --> die heet in Italie de MHR (gewoon)

Je hebt de Mhr Speed (ned) --> die heet in Italie de Mhr Team.

heel logisch dus :S (niet echt, maar hoop dat je het snapt). In nederland heb je dus alleen de langere drijfstang nodig bij een SPEED cilinder...
 
Originally posted by race_typhoon
je verward 2 naamgevingen

je hebt een mhr team (ned) --> die heet in Italie de MHR (gewoon)

Je hebt de Mhr Speed (ned) --> die heet in Italie de Mhr Team.

heel logisch dus :S (niet echt, maar hoop dat je het snapt). In nederland heb je dus alleen de langere drijfstang nodig bij een SPEED cilinder...

50cc versie heet nooit Speed .. heb ik tenminste nooit gezien/gehoord.

Als het echt de Team50 is ,die een 85mm drijfstang nodig heeft, dan heeft deze jongen een probleem met zijn Doppler asje.
 
Re: Re: heb mn spulletjes binnen

Originally posted by Runner is de man


dit is op een nrg (dus piaggio)? hoe zit dat dan met je krukas, want voor een team 50 moet je toch ook een langere aandrijfstang hebben net zoals voor een speed 70... of verwaar ik me ergens mee?

het is voor een zipie sp beter lezen :)
 
het is deze cilinder en er staat niks over een drijfstang dus

31-8884 Cilinder kit Malossi MHR Team

D=40mm, 50cc, aluminium, LC.
Met kop!
De cilinder waar Dr Tuning 18 PK uit haalt. Beats everyone else!
Past op oa: Gilera Runner, Puch Zip SP, NRG, NTT, MC2, Vespa Quartz.
(Piaggio motor, LC)
Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 289,95
 
Originally posted by eneRgtje
het is deze cilinder en er staat niks over een drijfstang dus

31-8884 Cilinder kit Malossi MHR Team

D=40mm, 50cc, aluminium, LC.
Met kop!
De cilinder waar Dr Tuning 18 PK uit haalt. Beats everyone else!
Past op oa: Gilera Runner, Puch Zip SP, NRG, NTT, MC2, Vespa Quartz.
(Piaggio motor, LC)
Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 289,95

Dat si het nummer van de TEAM, je MOET dus de 85mm drijfstang hebben. Hieronder staat wat Malossi zelf zegt... (lange drijfstang dus).

31 8884 ALUM.CYL. KIT D.40 H2o MHR TEAM modul-he
per ALBERI motore 53 9212 - 53 9703 for CRANKSHAFTS 53 9212 - 53 9703
 
Last edited:
Originally posted by Lieuwe
Als het echt de Team50 is ,die een 85mm drijfstang nodig heeft, dan heeft deze jongen een probleem met zijn Doppler asje.
hoezo?
kan ook gewone mhr zuiger monteren ;)
 
Heb het uitgezocht, ja dus... Jammer dat ik op m'n werk ben en ik geen Malossiboek hier heb. Vind het wel onduidelijk, als die verschillende termen...
 
Originally posted by Xander2000
Waarom zit er zo'n gruwelijk prijsverschil tussen de MHR50 van een Aerox en een ZipSP?

Omdat dit geen "Aerox-MHR50" is! Het staat er toch: tis een TEAM, oftewel een heel stukkie sneller.

Deze 50cc-er is geloof ik zelfs duurder dan de 70cc variant :)
 
Back
Top