Heb ff hulp nodig met me scoot...

MBtheMB

Yasuni Powerrrrrr
Hey allemaal....

Heb ff een vraagje/probleempje :s

Er worden nu veel te veel controlles uitgevoerd en dus vind ik t niet leuk meer om zo te rijden... Ik rij nu met een DR70cc en standaard pijp en ik neem aan dat ik nu boven de 2 kw uitkomt..... Dit wil ik dus niet meer. Heeft iemand een iede hoe ik er voor kan zorgen dat hij niet boven de 2 kw uitkomt? Misschien iets terug begrenzen? AUB alleen serieuze antwoorden... Want t is echt niet leuk meer hier in Rotterdam :s

Ik heb trouwens een typhoon

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

En als het begrensde stukje weer aan me pijp zet? Ik bedoel dat stuk dat doodloopt? is dat al voldoende? of beter die prop lassen?
 
Nee volgens mij heeft daar nooit een prop in gezeten alleen zo'n lange doodlopende pijp..... en die heb ik toen de tijd toen ik me scoot net had laten onbegrenzen en is dus nu gewoon normaal maar misschien kan ik dat begrenzde stukje van iemand kopen ofzo??!?!?
 
Originally posted by Speedje_Pietje
Koop gewoon een begrenzer?
Maar btw, hoe doet die dr het met die stnd. uitlaat?

Ik heb t niet zo op begrenzers :s DIe pakking is misschien wel een vet idee! Is dat niet schadelijk? En van wat voot materiaal kan ik dat maken? En waar kan ik dat halen?

En DR70 met en standaard uitlaat rijdt wel leuk..... stukke meer koppel dat 50cc met snelle pijp alleen niet veel hogere top... Ik raad je wel aan te rijden met snelle pijp want dat voel je gewoon dat je dr70 het veel meer naar z'n zin heeft...... Ik ben weer overgestapt naar standaard pijp = net van ferari naar fiat panda :|
 
Originally posted by MBtheMB


Nee man :s Hey dude waar woon jij in Rotterdam? Ik ben vandaag NET aan de rollerbank ontsnapt :s

mja ik woon in capelle aan den ijssel, maar die joden komen ook hier, en ik kom ook bij hun :)
 
DIe pakking is misschien wel een vet idee! Is dat niet schadelijk? En van wat voot materiaal kan ik dat maken? En waar kan ik dat halen?
 
Back
Top