Hattrick

Teamgeest: Opgewonden
Zelfvertrouwen: Niet Duidelijk - Wedstrijd wordt gespeeld!

Sponsoren: In de VIP sectie
Fanclub: 550 leden
Supporters: onzeker

Dat is het dus tijdens een wedstrijd :) Daarbuiten zijn mijn sponsoren tevreden en de supporters in de wolken.
 
jullie zitten gewoon in een makkelijke competitie want 1st heb ik nastro alle hoeken van t veld laten zien en nu sta ik met 2-0 voor tegen Ruud. Duzz ik heb gewoon pech in de loting en sta drom maar 6de in de competitie. Volgend jaar word ik kampioen.
 
Originally posted by rdbwww
Whehe....het staat nu 8-1 voor mij, met nog 21 minuten te spelen......

dan heeft rikkademous gewoon pech en heeft ie een heel laag team gekregen, of jij hebt een heel hoog team gekregen...

vind ik een beetje jammer, ze hadden beter kunnen zorgen dat als je begint dat je dan echt onderaan begint..
 
Ja daar heb je wel gelijk in....k was al ongeslagen toen ik begon :| , maarja k klaag niet.....ik zal ook wel eens iemand tegenkomen van een hoger niveau :p .
 
Originally posted by rdbwww
Ja daar heb je wel gelijk in....k was al ongeslagen toen ik begon :| , maarja k klaag niet.....ik zal ook wel eens iemand tegenkomen van een hoger niveau :p .

mijn volgend oefenpotje wordt iig niet tegen jou, is slecht voor mijn team :p
 
ik heb net mijn 1e wedstrijd gespeeld en met 6-2 gewonnen das wel goed voor mijn team in totaal had ik iets van 82% balbezit.
JC Masters rulezzz haha nouja niet overdrijven maar wel lachuh
 
Back
Top