Hattrick

6-1 gewonnen :) Maja, sta nog steeds 2e want nummer 1 had met 9-0 gewonnen :|

Wat ik laatst toen ik beetje zat rond te loeren in een 'persbericht' van een eredivisieteam zag staan:

2002-10-06 Aanslag
De militante afscheidingsbeweging Korreweg Westside die strijdt voor een groter stadion heeft zojuist de aanslag op de spelersbus van Ulgersmaborg opgeeist. Bij deze actie kwamen alle selectiespelers en de materiaalman van Ulgersmaborg om het leven.
 
damn ik heb 1-1 gespeeld, had binnen 20 min al een rode kaart duzz ben niet geheel ontevreden omdat dit een wedstrijd tegen de nummer 3 was en ik 6de ben.
 
Pepijn Berkers voelde zich zeer ongemakkelijk op het onbespeelbare veld omdat hij de bal niet zo makkelijk kon beroeren als op een normaal veld. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor Musketiers: 0 - 3. Quint Korteweg komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 69e minuut. netjes niet :) 4-0 gewonnen morgen tegen rdbwww
 
Mja, mijn topspits kreeg rust he. Oefenpotjes tot nog toe allemaal verloren, maja, daar leren mijn spelers juist meer van. De motivatie om dan te vlammen in de competitie is des te groter :p:p
 
Originally posted by NastroAzzuro
Mja, mijn topspits kreeg rust he. Oefenpotjes tot nog toe allemaal verloren, maja, daar leren mijn spelers juist meer van. De motivatie om dan te vlammen in de competitie is des te groter :p:p


interesante tactiek:)

Misschien kan ik er wat van leren.

Ik heb een probleem, heb een nieuwe speler gekocht en die schijnt de sfeer in de groep te verpesten. maar speelt wel steeds als man van de wedstrijd. Duzz wat moet ik met hem>?>???
 
Mooi, weer een oefenpotje :)

Ik moet zaterdag tegen een team waar ik eerder een oefenpotje en een competitie wedstrijd van heb verloren, maar daarna heb ik alles gewonnen en dat wil ik graag zo houden :p
 
sorry had me vergist...
maar dan kon het nog he
2002-10-20 (Competitie): FC Maurice - Hellmond Terror Corps 3 - 1
2002-10-23 (Oefenwedstrijd): Hellmond Terror Corps - X-eCuTioNeRS 0 - 4
2002-10-27 (Competitie): Ajax12 - Hellmond Terror Corps 0 - 2
2002-10-30 (Oefenwedstrijd): Hellmond Terror Corps - monturk 5 - 2

Wedstrijdprogramma
2002-11-03 (Competitie): Hellmond Terror Corps - X-eCuTioNeRS

daar heb ik dus van verloren in een oefenwedstrijd en moet ik zaterdag tegen.
 
Originally posted by Rikkademous
Pepijn Berkers voelde zich zeer ongemakkelijk op het onbespeelbare veld omdat hij de bal niet zo makkelijk kon beroeren als op een normaal veld. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor Musketiers: 0 - 3. Quint Korteweg komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 69e minuut. netjes niet :) 4-0 gewonnen morgen tegen rdbwww

Whehe :W , jij bent echt een makkie; 7 - 2 :p ....Alleen dankzij jou ben k me beste spits ffies kwijt :( .
 
Back
Top