Hattrick

gvd verloren met 5-2.

En me beste speler gebleseerd + een rode kaart. Gaat lekker zeg :(.

Ik denk dat ik met een B elftal moet aantreden ruud.
 
ik heb net oook een team aangemaakt JC Masters maarja nu moet ik nog ff wachten totdat ik een team toegewezen krijg maar dat duurd volgens mij behoorlijk lang wan tik heb nog iets van 175 wachtende voor me en vandaag zijn er 5 teams toegewezen of zoiets dus tja ff geduld hebben en dan kan ik ook meedoen
 
Ik heb 3-1 gewonnen.....tot nu toe zelfs nog nix verloren :p , gaat goed zo...ff uitbreiden want ik had al een uitverkocht stadion. Suporters -- in de wolken :W
 
hey, ik heb nog maar 1 verloren duzz niet overmoedig worden ruud. Ik had wel 8000 supporters zondag duzz mijn supporters steunen me wel hoor :).
 
Ik geef m'n jeugdspelers een kans, er staan er geloof ik 4 in van 17 of 18 en voor de rest geef ik een paar belangrijke spelers rust, omdat ik zaterdag tegen de nummer 1 moet :)
 
dat is de instelling :)

Heb me spelers duidelijk gemaakt dat het een forum member prestige strijd is duzz houd maar rekening met een paar blesures})

Moge de beste winnen :)
 
doe ik ook :)

Heb namelijk een slechte team geest, en hoorde dat als je 'speel het rustig ' speelt deze omhoog gaat. Duzz ik speel het rustig, als jij dat nu ook doet kan t nog spannend worden.
 
heb ik ook ingesteld, want...

Teamgeest: geirriteerd

Daarentegen...
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk


mja we zullen het vanavond zien, ga het wel LIVE bekijken denk ik :p
 
Zelfvertrouwen: sterk
Teamgeest: bedaard
Supporters: in de wolken
Sponsoren: tevreden
:W netjes toch of niet soms.....
Vanavond Rikkademous weer ff afmaken 8)
 
Oja, vanavond weer een oefenwedstrijd. Ik mag aantreden in mijn eigen stadion tegen een ploeg uit Berlijn.

Ik sta nu potverdikke 2 punten achter op de koploper en ik wil gewoon promoveren! :D
 
Back
Top