Hattrick

Joehoe ik heb nu al een team gekregen...

ik sta #5 in de V.241 ofzo iets ik probeer langzamer hadn het spel door tekrijgen en zonder oefenwedstrijd hoger op te klimmen in de competitie })


[edit] Mijn ID is: '21425' [/edit]
 
Last edited:
Oefenwedstrijden moet je juist spelen! Krijgen je spelers meer ervaring en worden ze beter van. Als je tegen een buitenlands team een oefenwedstrijd speelt gaat dit alles nog sneller, kost alleen wel iets meer geld, maar brengt ook veel meer op omdat er veel meer mensen komen kijken :D

Zo ben ik al naar Marseille geweest en heb ik thuis tegen een team uit Berlijn gespeeld.
 
Originally posted by ScootAsch
ik heb bissie ook al uitgedaagd omdat hij me ff ging inmaken :'( })

kan ik jou dan ook uitnodigen of is die "wedstrijd" voor de week erna?

Nee, je kan me pas uitdagen nadat die wedstrijd is gespeeld.....

Enne ja ik ga binnekort ook eens een buitenlandse club uitzoeken :)
 
Hoe kan ik die lui een training geven?? is dat eens per week op de donderdag... want ik kan alleen maar dingen instellen en zo kan ik zonder echte "voorbereiding" een wedstrijd spelen zonder dat ik weer of me team een beetje redelijk mee kan komen... :?


[edit] Ik heb het al gevonden [/edit]
 
Last edited:
2-1 verloren van de nummer 1, ik ben tot nu toe de beste tegen dat team...
Dat team wint de hele tijd met ruime cijfers, 6-0, 5-0, 3-0 enz :D


Niemand wil tegen mij een oefenwedstrijd spelen ofzo, heb al 5 teams uitgedaagd :(
 
Yes joehoe ik heb mijn eerste wedstrijd gewonnen met 2-1!!

ik moest tegen de nr3 stond 2 punten voor mij ( ik sta 5e)

de nr. 4 moest tegen de laatste.. en de laatste won nu sta ik dus 3e

de nr 1 en 2 stonden al te hoog :(

na 1 wedstrijd sta ik dus 3e en nog geen punt weg gegeven

woensdag een oefenduel tegen bissie die vandaag verloor met 4-2.. jaja tegenstanders goed bestuderen :rolleyes:

dus ben benieuwd!!
 
Originally posted by Aeroxruud

Niemand wil tegen mij een oefenwedstrijd spelen ofzo, heb al 5 teams uitgedaagd :(

ik wil best een keer tegen je een oefenduel :rolleyes:

eerst komt bissie op bezoek en dan moet ik tegen een buitelands team en die week erna tegen jou :p ?
 
is kei vet spel joh,

stond 5e 1e comp wedstrijd 2-1 gewonnen van nummer 2 en sta nu 4e met 1 punt achter op nummer 2 en iets van 6 op nummer 1 dus tja das moeilijk om in te halen maar je weet het nooit he
hoe kun je tegen buitenlandse club oefenen?
 
Back
Top