Hattrick

Mijn jeugdopleiding staat al een paar seizoenen op uitstekend, beetja jammer dat ik die superpull de eerste week nog niet heb gehad ;) . Wel zo af en toe redelijke spelers en soms een goed keeper.
Ik w8 ook met het strijden voor de titel als ik pas echt klaar ben voor de 5de klasse. Binnekort verkoop ik overigens wel m'n superspits, als die bovennatuurlijk is :p .
 
AscH said:
Wat zijn de extra opties? :)

Why Hattrick Supporter?

Keeping Hattrick free and open for everyone has always been an important notion for us. Internet culture is all about openness, interaction and generosity between users and developers alike. These are values that are quite important to us.

At the same time, we get many requests about improvements of Hattrick that we simply lack the means to realize. Like any other company, we have to make ends meet. Not all too easy, since we are giving our product away for free!

This is why we introduced Hattrick Supporter. It is a collection of extra services, made available for a modest fee. The service will make your time at the Hattrick site easier as well as more fun. Buddy lists, personalized statistics and a real time News Ticker are included in the first version of Hattrick Supporter. And the service will expand over time.

When we have discussed the prospect of introducing fees with our users, the attitude has more often than not been something like this: "Personally, I would be happy to pay a little something to play, but don't make it obligatory, because then a lot of people will quit the game altogether".

We think Hattrick Supporter is a smart solution to all this. Hattrick as we know it today will continue as a free service, no matter how long you keep your team or how many hours you put into it. At the same time, people who feel like making a contribution to the development of the game can do it, and at the same time get some extra value out of it.

Hattrick Supporter-members will not get any favors in the game. We won't force you to pay - it's perfectly fine if you prefer to stay a non-paying user. The difference is that the Hattrick Supporter member will get a richer experience than the normal user.
 
Competities komen er ongeveer om het seizoen bij.. en het kost hun btw ook allemaal geld he.. ze gooien pas een competitie erbij als de wachtrijen zowat 3 maanden zijn ofzo
 
AscH said:
Aangezien het weer begon te kriebelen heb ik me weer ingeschreven helaas moet ik nog even wachten op een team :)

Edit:/ Ik zit eens terug te kijken in het hele topic en ik zie dat het 23 maanden geleden is dat ik me toen al had aangemeld :X

Ik ja ik heb dus vandaag ook een team gekregen AFC Asch en begin in VIII.448 en sta al 2e

Heb me dus op 21 oktober aangemeld.
 
Zijn er nog meer mensen actief in hattrick? Ik speel nu in de VIII.978 (RKVV Messen)
Voor de mensen die van plan zijn het te spelen; je krijgt je team binnen 7 dagen omdat ze bezig zijn met nieuwe divisies :D
 
Hij speelt in de 3e, die divisie zal ik nooit halen :D

en hij speelt het iid lang:rolleyes::

04-12-2002 De club kreeg een nieuwe eigenaar: buzzzfuzzz nam het roer over en veranderde de naam van de club in FC Knakenzat.
 
Zijn er nog mensen die dit spelen?

Ik doe het nu sinds 22-12-04 en sta momenteel 2e in de 7e divisie en ga zeer waarschijnlijk promoveren naar de 6e.
Mijn middenveld is nog erg slecht dus denk dat ik na 1 seizoen weer terug ga naar de 7e divisie.
Lijkt me leuk om eens een oefenwedstrijdje te spelen tegen iemand van SF.net

team naam is AFC Asch in divisie VII.700
 
Ik speel het iig ook :p wil best eens een oefenwedstrijd tegen je spelen.. Speel op t moment nog in de 10de divisie wilde niet promoveren want wilde nog 1 seizoen ff tijd om me team sterker te maken :) dus sta nu 3de :D
 
Zijn er nog mensen die dit fanatiek spelen :p?

Ik had vroegah een team. Tijd niet meer ingelogd en dus ook kwijtgeraakt. Nu speelden een stel vrienden het weer fanatiek, dus ben ik ook begonnen tijdje terug. Van 11e naar 10e divisie gelijk en aardig trainingsprogramma (verdedigen als linie)

Ben benieuwd,

Mijn team heet Krayn's Eleven
 
Back
Top