Hattrick

ik speel het ook al een aantal seizoenen! ksta nu in 7de (belgische competitie) als iemand me wil uitdagen --> Darcovicers is men ploeg! Pm me dan maar ofzo als je me hebt uitgedaagd!

Ik heb ooit eens per ongeluk een heel seizoen op conditie getraind nu hebben mijn spelers allemaal uitstekend met conditie 8P


groeten bastaaa
 
AscH said:
Ik denk het niet, hoe hoog speel jij nu? Je bent echt al behoorlijk lang er mee bezig nietwaar :)

Als ik nu m'n 1e team nog had speelde ik in de 3e/4e divisie..

Maar dat team heb ik dus niet meer :(

Speel nu in de 9e, daar ben ik kampioen :)
 
1 van mijn sterren :p;

TSI = 16 700 , 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider [Snel]

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos
 
rdbwww said:
1 van mijn sterren :p;

TSI = 16 700 , 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider [Snel]

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos


Je bent een lul, weet je dat? :p
Wat is je team btw, want ik zie dat je oude team er niet meer is
 
Last edited:
Aangezien het weer begon te kriebelen heb ik me weer ingeschreven helaas moet ik nog even wachten op een team :)

Edit:/ Ik zit eens terug te kijken in het hele topic en ik zie dat het 23 maanden geleden is dat ik me toen al had aangemeld :X
 
Last edited:
lol ruudt :)...ja klopt, als ik mijn team had behouden had ik zelfde als jou ook wel 3de/4de klasse gespeeld.
M'n team is nu Queen......ben voor de show ook maar supporter geworden.
 
Maar als je slim bent PIC je dan zondags, ben jij zo slim geweest? :p

Mijn jeugdopleiding is GOED en ik heb nog nooit een knaller gepulled, steeds van die gemiddelde spelertjes.. nog nooit boven de ton

Ik wil btw zo snel mogelijk een paar divisies hoger
Denk als ik in de zesde zit dat ik dan een seizoen aan competitiebehoud doe (3e, 4e worden) en in de beker ga knallen.. en van dat geld weer wat betere spelers koop zodat ik het seizoen erna weer volop aan de bak kan :)
 
Back
Top