Hattrick

Denk er idd wel iets van 2/3 miljoen voor te krijgen, maar misschien hou ik hem volgend seizoen nog en dan hopen dat die wonderbaarlijk wordt :p. Is namelijk alweer een aantal weken geleden dat die naar briljant ging.

p.s;
Rechter Aanval: briljant
Centrale Aanval: reusachtig
Linker Aanval: bovennatuurlijk
 
Ik heb mijn eigen ook maar is aangemeld lijkt me wel een vet spel alleen moet ik een tijdje wachten op een team... :(

Edit: ik had vroeger en soort gelijk spel op cd-rom genaamd Championship Manager was ik echt veel uren per dag mee bezig :W
 
Ja...ongeveer wel, alleen met osm heb je elke dag wedstrijd, elke dag training en misschien wel wat meer opties. Maar toch vind ik hattrick leuker :)
 
Is dat bondscoachspel ongeveer hetzelfde principe als hattrick?

Edit: Ik heb mijn eigen maar aangemeld bij bondscoach.nl want, hattrick gaat me iets te lang duren. Ik heb Chili in het WK van 98. :)
 
Last edited:
weet iemand hoe je bij bondcoachspel een wedstrijd moet spele want er staat wel "vandaag" tegen italië maar ik heb geen flouw idee hoe ik da kan starte ofzo:?

ik heb trouwens haiti in WK1974 in groep D
 
Ik speel ook.. In de 6e begonnen, gepromoveert naar de 5e, nu weer terug in de 6e. Maar doe er niet zoveel meer aan, vergeet telkens mn trainees op woensdag op te stellen enzo. Is wel een leuk spelletje voor in het begin. Maar begint al gauw te vervelen vind ik. Het gaat zo langzaam :)
 
Precies, had ik ook ik wilde het spelen omdat ik me verveelde maar een paar dagen later verveeld ik me niet meer, dus was de lol er direct af
 
Back
Top