Hattrick

owh ik moet een id hebben om iemand uittedagen dacht alleen een naam 8P weet iemand waar die id's te vinden zijn of geef ze zelf ff dan daag ik jullie allemaal uit })
 
nastro : geef me ff je ID, dan sta jij opt progrtamma voor volgende week. Deze week heb ik de altijd lastige oefenwedstrijd tegen v-bal. Maar volgende week wil ik je met alle genoegen inmaken. Dat is namelijk goed voor het zelfvertrouwen als ze met een nulletje of 10 winnnen :p.

mzzl
 
trouwens hoeveel kapitaal hebben jullie?
IK ben begonnen met 320.000 en heb nu nog 298.000, is weinig geld, kan je nie echt een topper voor halen al zeg ik het zelf.
 
Hee dewd´s, cool spelletje, daar mij ook maar uit, volgens mij is dit me Id:69153.....en uhm je gaat toch ook niet meteen toppers kopen!!rustig aan beginnen....
 
mijn ID: 69029

Ik heb nog €120.000, ook begonnen met 300k, maar al 3 spelers gekocht (voor weinig geld is beswel wat leuks te krijgen ;))
 
Milan Veenstra maakte een geweldige doelpoging in de18minuut, met een lang hard schot recht vanuit het midden op het doel af, maar een van de verdedigers kreeg er een voet tegenaan waardoor het een corner werd.

Philip de Beer maakte een geweldige doelpoging in de28minuut, met een lang hard schot recht vanuit het midden op het doel af, maar een van de verdedigers kreeg er een voet tegenaan waardoor het een corner werd.



allebei uit 1 verslag
hoezo simpel? :)
 
De laatste speler die op de transferlijst is gezet Hans Clitorus (17, Central Defender), 10 Euro openingsprijs.

Hans Clitorus 5526008
17 jaar, redelijk vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

:rolleyes:
 
Back
Top