Gvd!!!

Vespa Ciao

a.k.a. de vsx man
godverdomme ik ben net op me bek gegaan met nieuwe scooter! net een maand oud! ! dit is heeel erg kut ik ging door de bocht en gleed uit over een steen :mad: ik moet dit gewoon effe aan iemand kwijt hoe ontiegelijk ik hiervan baaL! want morgen wilde ik voor 4 weken op vakantie gaan!

me kappe zijn allemaal dik geschaafd en me stuur/voorvork/voorwielophanging is naar de fuck want hij stuurt ook onwijs kut!
en me poot doet pijn.

moest het gewoon effe kwijt


dit is echt klote!
 
Advertisement - register to remove this

ooh kut voor je gast! dat is echt weer iets waar je gwn niks aan kan doen. gwn dikke pech.
wat ga je nu doen? laat je em staan, of breng je em weg?

iig, sterkte met alles dewd!
 
nou ik ga niks fixen want ik ben allrisk verzekerd, heb hem naar gjb gebracht en ik ga proberen om gewoon een nieuwe te regelen. wel weer viva. anders moet ie die vork en zo maken maar dan wordt ie natuurlijk nooit meer zo goed als eerst.

heeft een van jullie toevallig een idee hoeveel een nieuwe vork + kappen kost?

gvd wat is dit kut nou ga ik morge weg met het idee dat me scooter naar de fuck is heeeel erg verneukt net alsof je weg moet terwijl je vriendin op de intensive care ligt of zo

superverneukt is dit
 
Originally posted by Vespa Ciao
nou ik ga niks fixen want ik ben allrisk verzekerd, heb hem naar gjb gebracht en ik ga proberen om gewoon een nieuwe te regelen. wel weer viva. anders moet ie die vork en zo maken maar dan wordt ie natuurlijk nooit meer zo goed als eerst.

heeft een van jullie toevallig een idee hoeveel een nieuwe vork + kappen kost?

gvd wat is dit kut nou ga ik morge weg met het idee dat me scooter naar de fuck is heeeel erg verneukt net alsof je weg moet terwijl je vriendin op de intensive care ligt of zo

superverneukt is dit

Nieuwe vivavork is 250 euro meende ik. En die kappen verschillen. Maar ongeveer van 100/250 gulden. per kap volgens mij
 
heb dezelfde vs/x als jou, echt wel klote :(
ben ook tegen de grond gegaan, maar was gelukking op het gras en er was bijna geen schade (sturen ging niet meer zo goed, heeft me 20 € gekost )

greetz
 
Daar gaat het niet om

Het is gewoon zwaar verneukt dat je bent gevallen. Ik ken het gevoel. Ik ben een half jaar geleden gevallen met mn sr. Ik was echt apetrots op dat ding. Altijd poetsen en doen, was toen een jaar oud maar toch. Hetgeen waarvan je altijd hebt gehoopt niet mee te maken maak je dan toch mee. Nu nog gaan de beelden door me hoofd van het schafende geluid van de kapen over de straat en dat je je scooter dan optilt en dan ziet hoe vol die wel niet met krassen zit.
Toen begon er nog een bouwvakker te lachen van: Op zn bek, op zn bek. Nou ik had die lul zo hard uitgescholden dat ik er 3 dagen daarna nog schor van sprak.
Wat een emotie:rolleyes: :p

Maarja in jouw geval komt het wel weer goed, ik zou als ik jou was er niet al te veel mee zitten. ik zit nog met de schade, jij bent er straks van af.
 
Verzekering gewoon een NIEUWE voorvork laten betalen... want als ie niet 100% is ram je natuurlijk 2 dagen later gelijk weer onderuit zeg je dan tegen de verzekering
 
Originally posted by Vespa Ciao
ja maar wat als ze die voorvork niet meer 100 % recht krijgen? dan heb ik bijna een jaar gewerkt, 1 maand plezier gehad

'Ja maar wat' ... Sjeeez ben je 3 ofzo? Voorvork krom? Fietsenmaker ziet dat, zet het op zijn Bovag taxatie rapport, bedrag wordt 500 euro hoger, fietsenmaker heeft je scooter een week, daarna mag je hem ophalen en zit er een neiuwe voorvork op en al die nieuwe kappen.

WAAROM heb je een allrisk verzekering als je niet eens de voordelen ervan snapt...
Ga maares denken als je geen allrisk had, dan was je pas de lul geweest. Dan meot je zelf ook nog is betalen.
 
Back
Top