gvd wie o wie gvd

sf50_racing

Well-Known Member
ik kreeg net dit e-mailtje binnen:


FUCK SF50_RACING wat ben jij een lullo zeg, als ik soms jou berichten lees dan lach ik me altijd dood sjonge jonge jonge ik heb er geen worden voor.

oja nog iets koop een normale scooter.

als een van jullie mij afkraakt op het forum ok maar dat jullie dan ook nog eens e-mail sturen van : koop normale scoot ofzo dat is pas walgelijk.

ik zou heel graag willen weten wie dit gestuurt heeft.

[This message has been edited by sf50_racing (edited 17 November 2000).]
 
Advertisement - register to remove this

Opgestart door Ruud:
kan je nix uit de header van het bericht halen??

ennuh dit is idd TRIEST! sjees mislukt pubertje

ik heb het e-mailtje gelijk weg gegooit en niet op het email addres gelet maar misschien kan ik hem wel weer opvragen bij hotmail.com ik ga het nu checken
 
1. Het is iemand van dit Forum
2. Kan je dat mailtje niet re-playen ?
3. Het is een dikke sukkel die dit zegt , zeg het dan op het forum zelf !
4. Ik was het niet
5. Ik hoop dat je hem vind !!
 
ik heb naar hotmail.com gemail omtevragen of zij ook mijn weg gegooide berichten weer konden opsturen maar dat kon niet.
frown.gif


DAMN
frown.gif
 
uuh bij hotmail kun je geloof ik weg gegooide berichten wel terugkrijgen toch? Ergens is zon soort prullebak.

BTW, best stom dat je zoiets meteen weggooit, ik zou je bijna niet geloven. Of zelfs niet.

Als ik zon meel krijg, kijk ik iig naar de afzender...

Hmmz bullshit?

SvR
 
Tering dan baal je!

Heb je trouwens "ruzie" met iemand ofzo?
Greetz,
kakelbont.gif


[This message has been edited by Kakelbont (edited 17 November 2000).]
 
Je trekt je toch zeker niks aan van zo'n verwend pubertje dat niet eens op dit forum voor z'n mening uit durft te komen?

Trouwens: als die lompe k*nk*rmongool echt zo'n hekel aan jou heeft, stuurt ie echt wel meer!

Zet dan ff z'n mail op dit forum, kunnen WIJ ook ff op HEM replyen......

Leukheid.

Greetz.
 
nee ik trek me er ook niks van aan maarjah hij zit op dit forum en dan wil ik toch graag even weten wie zoiets doet.

en sjoerdyo dan geloof je het maar niet ik lig er niet wakker van.
 
2 words:

DIEP TRIEST!
frown.gif
frown.gif
frown.gif


Als je weer es een mailtje krijgt van die heikeneuter, zet dan ze mail adres op deze site.
Misschien ken ik nog wel iemand met een leuk virus, hehehe
rolleyes.gif
 
Dit is echt een ontzettende zielige streek. Om mailtjes te gaan sturen. Zeg ut dan gewoon hier op het forum als je zo flink bent. Iemand aanvallen omdat ie een hyosung heeft.... wat heeft ie zelf? Zeker eentje die 146 digi gaat ofzo?? Ik was het in ieder geval niet want ben niet zo zielig. Hoop dat je degene kan achterhalen en dan wil ik het wel ff weten natuurlijk!
 
Het is anyway triest dat je mekaar loopt aftezeiken!!!!!!!!
Dat je het er niet mee eens bent, ok! Maarre dit forum is toch bedoelt om mekaar te helpen??

Dus als je er achter komt wie het was meteen zorgen dat die gozer (neem ik maar effe aan) geblockt wordt!!

trieste lui zijn er toch.........
 
Sneu man, als je wat te zeiken hebt, doe het dan gewoon hier!! we rijden toch allemaal op scooters! als je nou op een pech maxi reed.. Maar die hyoshung is best kewl! hee mzzls he!
 
Back
Top