Opzorp Il Duce 8 June 2003 #721 DAtis echt makkelijk, je gaat op een afstandje staan, en je schiet die gast ze harses eraf, op naar de volgende
DAtis echt makkelijk, je gaat op een afstandje staan, en je schiet die gast ze harses eraf, op naar de volgende
R rossi-nr.1 minibiker 8 June 2003 #722 wat? ownen ik en Xyntaxis? jump van 1343ft? stoppies en wheelies met auto's? zodra server beschikbaar is komen de bewijzen
wat? ownen ik en Xyntaxis? jump van 1343ft? stoppies en wheelies met auto's? zodra server beschikbaar is komen de bewijzen
MarcR Well-Known Member 8 June 2003 #723 Originally posted by Ozdorp DAtis echt makkelijk, je gaat op een afstandje staan, en je schiet die gast ze harses eraf, op naar de volgende Click to expand... klopt ik had het verkeerd begrepen, d8 dat ik op die mast een geweer moest hebben
Originally posted by Ozdorp DAtis echt makkelijk, je gaat op een afstandje staan, en je schiet die gast ze harses eraf, op naar de volgende Click to expand... klopt ik had het verkeerd begrepen, d8 dat ik op die mast een geweer moest hebben
R rossi-nr.1 minibiker 8 June 2003 #724 jeuj.. ook ff een 2wheel gezet.. van wel.. LET OP!! 6 feet lees 2 posts naar boven..voor wanneer bewijs komt
jeuj.. ook ff een 2wheel gezet.. van wel.. LET OP!! 6 feet lees 2 posts naar boven..voor wanneer bewijs komt
Glenn Design 8 June 2003 #725 hoe kan je een auto laten wheelien als je achter over knop drukt ?? zoals een bike.. heb namelijk Fast Furious dodge charger
hoe kan je een auto laten wheelien als je achter over knop drukt ?? zoals een bike.. heb namelijk Fast Furious dodge charger
R rossi-nr.1 minibiker 8 June 2003 #726 euh.. handling.cfg aanpassen we verklappen onze precieze tjoeninggeheimen niet.. sorry
Glenn Design 8 June 2003 #727 wat moet je dan veranderen ? want ik heb acceleratie flink opgekrikt en de grip.. hij komt wel ui de vering maar meer ook niet... oja.. en valt niet mee te rijden
wat moet je dan veranderen ? want ik heb acceleratie flink opgekrikt en de grip.. hij komt wel ui de vering maar meer ook niet... oja.. en valt niet mee te rijden
Hans Officieel volwassen? 8 June 2003 #730 Oh want ik dacht dat ie met 4 wiel al kut reed, met Rear ist inderdaad kut rijden
Glenn Design 8 June 2003 #732 't is me gelukt de Supra nieuwe velgen te geven en een nieuwe auto = Mitsiebisie Lancer
S symen Forward Motion 8 June 2003 #734 me broertje had ook al een 2 wheeler. ging gewoon per ongeluk weet iemand al hoe je dat vliegtuigje moet tunen? en ze mogen ook wel een crossmotor maken in dat spel man die gare brommer is nix
me broertje had ook al een 2 wheeler. ging gewoon per ongeluk weet iemand al hoe je dat vliegtuigje moet tunen? en ze mogen ook wel een crossmotor maken in dat spel man die gare brommer is nix
[5th] Douwe Lets Hiv... 8 June 2003 #736 waar down je die oto's ? ik heb net google doorgespit maar kan ze nie vinden....
[5th] Douwe Lets Hiv... 8 June 2003 #738 thx.. kan ik gewoon de auto's van gta3 gebruiken voor vice city ? aangezien er geen apparte vice city cars link geval is...
thx.. kan ik gewoon de auto's van gta3 gebruiken voor vice city ? aangezien er geen apparte vice city cars link geval is...