GT4 - Gran Turismo 4

ik ook :P
en ik had ook gelezen dat als je je save op een andere memcard saved, dat dan je hele garage leeg is :x
ff goed lezen dus, hij zou een waarschuwings venstertje moeten geven
 
Wat ik me nog even afvraag :P Zit nu al aardig eindje in het spel, maar wat heb je in hemelsnaam aan die A-spec Points, of je nou 1 A-spec point haal of 200 bij een race wat voor verschil geeft dat?
 
ik ben benieuwd hoeveel A-spec points jullie hebben behaald en op hoeveel % jullie van de game zitten?
Ik zal zo eff me eigen STATS checke

@Titera: heb je eigenlijk nog eff een pauze genomen in die Endurance?
 
NRG MC3 RIDER said:
Wat ik me nog even afvraag :P Zit nu al aardig eindje in het spel, maar wat heb je in hemelsnaam aan die A-spec Points, of je nou 1 A-spec point haal of 200 bij een race wat voor verschil geeft dat?

Het moet denk ik een soort moeilijkheidsgraad aangeven? 1 punt is heel makkelijk te halen en 200 is heel erg moeilijk tot niet haalbaar.
 
bij de driving missions krijg je dus per missie 250 a-spec points. Die missies zijn dus vrij gemmakelijk te halen en het is meestal maar een minuut rijden ongeveer..
 
BetaDriver said:
bij de driving missions krijg je dus per missie 250 a-spec points. Die missies zijn dus vrij gemmakelijk te halen en het is meestal maar een minuut rijden ongeveer..

Die punten , is dat niet voor de B-spec mode , hoe meer je er hebt hoe beter de computer voor je rijd?
 
heb net skyline r33 gewonnen in een van de japan races rijd best lekker als je het vergelijkt met m'n nissan silvia k's :)
 
Iemand tip welke race je het beste kan doen om een leuk geld bedrag of een auto te winnen die je voor veel geld kan verpatste ?

( als je dus 0 credits hebt en een bak met 400 pk :P )
 
ja pak wel die met normal moeilijkheidsgraad, aangezien je bij de easy bijna geen leuke auto's verdient. En hard is moeilijk als je "slechts" 400 pk hebt :P. bij de eerste twee rally's van normal krijg je 2 rally bakken denk ik, sommige zijn 325k cr waard de andere dan weer 100k cr. je kan een mazda 6 touringcar winnen ook ergens.
 
hahaha wel een jkk vaag spel hoor :D

Heb je net de Sunday cup gehaald en je oto'tje beetje opgevoerd , rij je 1 rally race van hoogstens 5 minuten en win je een bak met meer dan 800 PK

Daarna win je vervolgens in een half uurtje ff 10 rally races en krijg je oto's twv 250k+

Zo kom je wel insane makkelijk aan je geld zeg :D
 
RemcoV said:
hahaha wel een jkk vaag spel hoor :D

Heb je net de Sunday cup gehaald en je oto'tje beetje opgevoerd , rij je 1 rally race van hoogstens 5 minuten en win je een bak met meer dan 800 PK

Daarna win je vervolgens in een half uurtje ff 10 rally races en krijg je oto's twv 250k+

Zo kom je wel insane makkelijk aan je geld zeg :D

en dan heb je 2% gehaald succes met de andere 98 :*
 
52% nu, ben nu alle merk races aan het doen en dan de extreme events en endurance races. Heb ook bijna elke rally nu. Heb de escudo pikes peak gewonne, maar die trekt echt op niks in dit spel. Heb nu rond de 6 miljoen. Keep on gaming
 
Bert said:
en dan heb je 2% gehaald succes met de andere 98 :*
Ja ok maar de lol is er eigenlijk gelijk vanaf

Je haalt in een paar minuutjes zo 1 miljoen en je koopt telkens een bak voor een bepaalde race en koopt gewoon alles wat er voor is :P
 
Back
Top