GT4 - Gran Turismo 4

De laatste van de pro events moet je gewoon met de Toyota Minolta doen die kan je winnen met de endurance van El Capitan of anders met de polyphony F1 die kan je winnen op de 24 uur nurnburgring !
 
wakala said:
wie heeft al de formule 1 wagen gewonnen?
als het goed was kon je die bij le mans 24H II winnen of als je het hele spel heb uitgespeelt.

zelf zit ik nu al op 39% en nog watte :p ....

dus heb ik nog wel ff tegaan :D
die win je bij nurgburgring 24h ;)
 
Ossje said:
mmm...kost weer wat hehe. Dan maar die ene rally paar keer winnen of heb je een betere suggestie??

welke rally kun je die hele dure auto winnen

ik hoor iedereen erover maar weet niet welke rally het is :(
 
idd, hij is wel wat waard. Btw als je een DTM auto hebt kan je bij europese events, het deutsche touringcar meistershaft rijden. als je die wint krijg je een auto die 700k waard is, verkoop die en rijd het nog een paar keer. laatste keer dat je het rijd hou je die auto best want je kunt er nog veel mee bereiken ;)

btw, ik speel het nu niet zo heel veel meer. af en toe nog eens. Ik zit nu op 33,7 %, en ben bezig aan het GT championship (allerlaatste race bij prof. events)
daarna kan ik dus bij extreme events spelen. Eerst nog wat endurances doen denk ik voor wat geld en snelle auto's.
 
ik ga straks ff weer racen ff pro klasse uithalen

heeft iemand heel toevallig een overzicht van alle merk cups en races ?????
en heeft iemand een overzicht van waar je welke auto kan winnen ????
 
oosterbeek said:
ik ga straks ff weer racen ff pro klasse uithalen

heeft iemand heel toevallig een overzicht van alle merk cups en races ?????
en heeft iemand een overzicht van waar je welke auto kan winnen ????
google.com
 
replay laden in theatre geloof ik. of replay center....

ik ga mijn ps2 weer es aansluiten op m'n cockpit, een maand of 2/3 geen GT4 gespeeld...
 
Back
Top