GT4 - Gran Turismo 4

RemcoV said:
Ja ok maar de lol is er eigenlijk gelijk vanaf

Je haalt in een paar minuutjes zo 1 miljoen en je koopt telkens een bak voor een bepaalde race en koopt gewoon alles wat er voor is :P

ja maar zelfs met veel geld kan je niet alles halen :) in het begin lijkt het makkelijk maar het wordt echt wel moeilijker :) ik baal nog steeds van mijn savegame van 53,4 % :'(
 
ik heb nog een vrag, ik vond het te stom om een topic over te beginen maar in grand turismo 3 heb ik de supra gekocht (L6 HODC motor fzo)
maar nu kan ik geen turbo's plaatsen wat moet ik nu doen :??
 
ff vraagje:

Met welke auto kan je het beste die laatste Championship rijden van de Prof klasse?? Met me CLK GTR wil het gewoon niet lukken... Heb der al een andere turbo opgezet, zit nu op de 800 zoveel pk. Maar zelfs dan gaat het niet. Op top win ik terrein, maar met remmen en bochten verlies ik drastisch.

Dus ben erg benieuwd met welke auto ik die het beste kan rijden en waar die te winnen is??? Of welke ik moet aanschaffen??
 
Bert said:
ja maar zelfs met veel geld kan je niet alles halen :) in het begin lijkt het makkelijk maar het wordt echt wel moeilijker :) ik baal nog steeds van mijn savegame van 53,4 % :'(

ondertussen al de 65% gepasseerd
 
Ossje said:
ff vraagje:

Met welke auto kan je het beste die laatste Championship rijden van de Prof klasse?? Met me CLK GTR wil het gewoon niet lukken... Heb der al een andere turbo opgezet, zit nu op de 800 zoveel pk. Maar zelfs dan gaat het niet. Op top win ik terrein, maar met remmen en bochten verlies ik drastisch.

Dus ben erg benieuwd met welke auto ik die het beste kan rijden en waar die te winnen is??? Of welke ik moet aanschaffen??

audi r8 van 4,5 miljoen moet het wel mee lukken of de bentley :)
 
ik heb nu niet het complete topic geleze, maareh, zit nu net over 75% en ik moet nog steeds die gare driving missions doen , heeft iemand mss ene tip om er snel vanaf te wezen want die zijn echt aartsmoeilijk ...

*wilt de jay leno car ;(*
 
denniskrol said:
ik ook :P
en ik had ook gelezen dat als je je save op een andere memcard saved, dat dan je hele garage leeg is :x
ff goed lezen dus, hij zou een waarschuwings venstertje moeten geven
wij hebben ook alles overgezet naar een 2e mem. maar maakt verder niks uit hoor? nu hebben we eentje voor het spel uitspelen en de andere hebben we alle auto's verkocht zodat je beetje kan knooien met je geld
 
Maar hoe heb je t overgezet?
Via de memorycard manager, dus opstarten zonder spel en dan doen?
of in gt4 zelf een andere card erin doen en dan saven?
Want ik had gelezen :S kan ook dat het alleen in de jap versie zit, maar dat lijkt een beetje vaag
 
Speedyrules said:
ik heb nu niet het complete topic geleze, maareh, zit nu net over 75% en ik moet nog steeds die gare driving missions doen , heeft iemand mss ene tip om er snel vanaf te wezen want die zijn echt aartsmoeilijk ...

*wilt de jay leno car ;(*

Gewoon goed rijden...:*
 
wie heeft al de formule 1 wagen gewonnen?
als het goed was kon je die bij le mans 24H II winnen of als je het hele spel heb uitgespeelt.

zelf zit ik nu al op 39% en nog watte :p ....

dus heb ik nog wel ff tegaan :D
 
driek3k said:
Ik weet niet hoever je bent in % , maar bij 50 % krijg je een Jaguar LM car, daarmee zou je het wel moeten redden.

Ik zit op de 20.84% ofzo. Zou het met die Nissan 350Z Fairlady kunnen als je die beetje tuned???
 
is die jaguar Le Mans car niet die XJ220 le mans? die heb ik al, dus zou je daarmee die laatste van de Pro kunnen uitracen?

mazzol floris
 
Bert said:
Gewoon goed rijden...:*

heb jij , of wat dat betrefd, iemand al de jay leno car ?

heb inmiddels na een dagje intensief spelen opgekrikt naar 86% zoiets , bijna alles is gedaan, behalve 2 * 24h van LM , 3 merken cups en die gare, verdomde , rot driving missions :|
 
Back
Top