Gran Dorado pics :D

Ik kon @ work de pics niet zien. Thuis ff gekeken en er zitten toch aardige poppehertjes tussen :D
 
Last edited:
Haha jij hebt 'm door ;) Maar ik bewijs lekker niks :P

PS. ik heb dat nummer nu eindelijk gevonden, maar in de discotheek klonk het toch wel 10000x beter... Ook wanneer ik mn 120cm hoge JBL speakers eens even flink liet janken (tot groot ongenoegen van de buren) 8)
 
Originally posted by Snader
of gewoon reeel blijven, en voor 1 meid kiezen.....dat vinden de mokkels ook een stuk leuker, iemand die voor 1 van de dames gaat ipv steeds wisselende intresses :D

btw....leuk idee....ga ik ook maar eens even voorstellen hier ;)

Heeft geen zin...jij kent geen leuke meisjes sander :P
 
Mjah erg grappig allemaal maar ik geef toch de voorkeur aan wat meer volwassen typjes(no offence)

Zal ook mijn leeftijd wel zijn he dan ben je erachter dat
"mega prammen" en "fuckable" en meer van die puberale uitlatingen niet het belangrijkst zijn.

Wel ff 1 bij de foto van
Zondagmiddag, half 2. Dominique en Sterre hadden het duidelijk helemaal gehad. Zeer charmante foto dames!
sterre-domi2.jpg


Erg grappige foto maar waarom is die vinger van Sterre zo rood..........je gaat je afvragen wat ze hebben gehad, ook kijkt ze wel erg verdwaasd in de lens moet ik zeggen
 
Ja die twee waren gewoon potjes :( Daarom mocht ik er niet meer overheen :| (niet dat ik dat zou willen bij de voorste, even voor de duidelijkheid)
 
Je kan wel zeggen van niet, maar niemand gelooft je. Moet je nagaan als je zelf bezopen bent. Dan was je er dus echt wel overheen gegaan :D :D :D
 
Jij was toch ook diegene die om drankspelletjes vroeg })
Nog wat aan gehad :! Volgens mij wel als k die foto's zo zag :# Op naar ut volgende weekendje .... als die wijven nog willen :?
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Jij was toch ook diegene die om drankspelletjes vroeg })
Nog wat aan gehad :! Volgens mij wel als k die foto's zo zag :# Op naar ut volgende weekendje .... als die wijven nog willen :?

Nee heb er weinig aan gehad... Ze zijn namelijk in de open haard verdwenen toen het vuur dreigde uit te gaan. We waren toch alleen maar volgas aan het zuipen, hadden er weinig tijd voor.
Schema: 's ochtends: treiteren, gek doen, zuipen, zwemmen, eten, zuipen, uitgaan, misselijke medegasten fotograferen, treiteren, slapen enz....

Die Dominique en Sterre hebben er in ieder geval geen zin meer in :D Ik nog wel, dus misschien to be continued...
 
Back
Top