Gran Dorado pics :D

Originally posted by TuNeD NeOs
Paar leuke meiden, maar als ik jouw was zou ik ze allemaal nemen.:p

Kan jouw het schelen. condooms zat.
8P

Kenny

of gewoon reeel blijven, en voor 1 meid kiezen.....dat vinden de mokkels ook een stuk leuker, iemand die voor 1 van de dames gaat ipv steeds wisselende intresses :D

btw....leuk idee....ga ik ook maar eens even voorstellen hier ;)
 
Originally posted by Sjoerdyo
Wie heeft zoveel moeite gedaan voor commentaar en fotos joh :)
"Na enig aandrinken liet Sander zich toch verleiden tot wat zeer sexy dansmanouvres met Domi. " 8P
Maar voor de rest ziet het er als leuk vrienden uitje uit 8)

Mja ik was gisteren weer eens in een gestoorde bui en had zin om het leuk te presenteren 8)


Maar even tussendoor... weet nou echt niemand hoe dat nummer heet op dat filmpje? het origineel is dus Whitney Houston - I wanna dance with somebody, maar deze mix kan ik nergens vinden.
Link: http://www.citydelivery.nl/~sander/grandorado/zaterdag-uit1.avi
 
Niet om de naakte vrouwen, maar gewoon om het idee dat men zoiets doet wil ik die andere foto's zien! Maar kan me indenken dat je zoiets niet durft te posten op een link die voor iedereen toegankelijk is, gelukkig heb ik nog ergens chello webspace hor jongen ;)

En ja dat vrouwtje is wel basic chill
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Niet om de naakte vrouwen, maar gewoon om het idee dat men zoiets doet wil ik die andere foto's zien! Maar kan me indenken dat je zoiets niet durft te posten op een link die voor iedereen toegankelijk is, gelukkig heb ik nog ergens chello webspace hor jongen ;)

En ja dat vrouwtje is wel basic chill

Bwhahahah je krijgt toch niks te zien ;) Naja behalve dit simpele raadseltje dan...
rara.jpg

Wat is dit?

En btw, master, met make-up zou ik het ook niet wagen... dat mens is gewoon ultralelijk.
 
Bijna goed, een string met 2 billen erin en met een glas Rosè eroverheen gemorst huilend van de drank aan het proberen om op te staan 8P
 
Originally posted by SanderB
Bijna goed, een string met 2 billen erin en met een glas Rosè eroverheen gemorst huilend van de drank aan het proberen om op te staan 8P

Ik vind het je wel goed staan sander :~
 
Kan aan mij liggen, maar zo te zien is die Fleur ook wel lekker..... :# en die Sterre.....tsjah......9||6 :~ :W
Dat vrouwtje met de tekst Playboy : Born to be better heeft trouwens wel maxi prammen :# Maar dat zijn ook der enige pluspunten :|
Ennuh.....wil die andere foto's ook wel zien eigenlijk :#
 
Back
Top