Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

ik heb het over mensen met een standaard scooter die constant met hun helm ''gangster stalla'' op hun hoofd rond crossen over het terrein

je weet tog net zo goed als ik wat voor mensen ik bedoel ?...
 
sr-xtreme said:
ik heb het over mensen met een standaard scooter die constant met hun helm ''gangster stalla'' op hun hoofd rond crossen over het terrein

je weet tog net zo goed als ik wat voor mensen ik bedoel ?...

Dat viel vandaag reuze mee, waren veelal snelle (forummembers) mensen die als een kiep zonder kop/helm rond reden.

En ja ik heb ook wel ooit rond gereden vanmiddag maar wel met een aangepaste snelheid.

Verders vond ik het accidentje NA de meeting errig jammer, zulke mensen verzieken het zo gewoon. HEEL de dag kon je legaal sprinten en is de meeting af is gelopen starten ze hun scooter en gaan ze volgas knallen achter op het terrein en door het publiek :(
 
nja ik was zelf niet aanwezig, maar ik bedoel over het algemeen... neem bv oisterwijk :rolleyes:

daar werd je zowat om de minuut bijna onderste boven gereden door dat soort gasten
 
en dan hier nog wat PICS!!!!

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG

30.JPG

31.JPG

32.JPG

33.JPG

34.JPG

35.JPG

36.JPG

37.JPG

38.JPG

39.JPG

40.JPG

41.JPG

42.JPG

43.JPG

44.JPG

45.JPG

46.JPG

47.JPG

48.JPG

49.JPG

50.JPG

51.JPG

52.JPG

53.JPG

54.JPG

55.JPG

56.JPG

57.JPG

58.JPG

59.JPG

60.JPG
 
Mja, ik vond de meeting erg vet, beetje laat vertrokken maar heb al om al toch een leuke dag gehad....

Heb redelijk wat forummembers gemeet, Jeffrey, Joost, Jeroen, Marco e.d.

Lees hier de posts, en betrap mezelf er ook wel op, kansloos te vlammen aan het einde van de meeting... maargoed gelukkig geen incidentjes gehad....

Sommige mensen moeten leren sturen @ mijn scoot :mad:, en sommige mensen moeten leren remmen ;) (nogmaals sorry tyrone)

Me scoot liep het laatste uurtje super, half uur was het ruk, door een drukveer die net zo slap was geworden als een originele.... heb nog wel redelijk wat gesprint

Organisatie thnx voor de meeting en volgend jaar zal ik weer van de partij zijn...

ps ten, POST DIE FILMPJES...

grtz
Sander
 
ik wil bij deze even de hele crew bedanken voor deze meeting. :D BEDANKT :*


Ik vond deze meeting echt bruut :) vooral dat sprinten zonder gezeur... gewoon blazen wanneer jij zin hebt. :)

Ik was helemaal verslaaft op een gegeven moment :p eerste waarschuwing van me scoot ( die het zat was ) was mijn bougie die er voor de helft uitlag... en gewoon nog mensen geflamed ermee :p

2de waarschuwing was me wiel die los ging :eek: nah... niet los maar speling ( wel geborgt alles )
vandaar het gare geluid de hele dag :D
 
Vandaag dus naar mijn eerste meeting geweest en het was echt super gaaf... :W Veel mensen gemeet en een heleboel vette scooters gezien.

Jammer dat er geen testbank was, maar dat mocht de pret niet drukken :)

Heb iets van 120 pics, dusssssss........ :p

grou_1.jpg


grou_2.jpg


grou_3.jpg


grou_4.jpg


grou_5.jpg


grou_6.jpg


grou_7.jpg


grou_8.jpg


grou_9.jpg


grou_10.jpg


grou_11.jpg


grou_12.jpg


grou_13.jpg


grou_14.jpg


grou_15.jpg


grou_16.jpg


grou_17.jpg


grou_18.jpg


grou_19.jpg


grou_20.jpg
 
GVD, heel Grou heeft uit mijn jerrycan getankt :X

grou_35.jpg


Verder was het erg geslaagd.. Rox deed het bij het begin erg goed, daarna helaas zuger owned, hoef geen lompe reacties aub, kan gebeuren, bleek later mn eigen fout te zijn geweest, maar cilinder zag er niet echt slecht uit ofzo.. deze week wordt ie gehoond en nieuw zuigertje erin, en branden maar weer...

Ohja, Lennard, achterkant is mooier man :p

grou_1.jpg
 
Back
Top