Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

Advertisement - register to remove this

meer Foto´s binnenkort te vinden op www.streettuners.nl
grou1.jpg

grou12.jpg

grou10.jpg
 
Last edited:
Vond het een geslaagde meeting! Alleen was het soms een beetje lomp hoe ze over de weg reden waar iedereen stond. (Die waar het frietkraampje aan stond) En idd jammer dat er geen testbank was... Maar voor de rest, top! :7
 
Ronster said:
Volgende keer wel ff melden erges dat ik voor die 3 euro ook nog moet klunen. dikke bagger bende daar!...

maj stond er wel hoor dat je 3 euro moest betalen....was het geen succes dan?... ik was er niet dus ben wel benieuwd hoe het was?
 
Op veel punten was het slecht geregeld;

- Je moest via de sprintbaan rijden als je weer weg ging
- Om het veld waar de scoots stonden lag een sloot (geen water), en ze hadden maar 1 lullig plankje langs het gehele weiland om opt veld te komen met scoot.
- Sprinters moesten steeds over de sprintbaan weer terug rijden
- Veel mensen hadden een stuk hout oid nodig om hun scoot te parkeren in het gras, daar was niets voor geregeld.
 
ik vond eht goed en was zekers een geslaagde meeting, en dat over op de sprint baan terug rijden moest wel en dat ging prima, verder leuke dag aleen jammer dat er geen test bank was!
 
het ziet er leuk uit ik zie alleen niet zo veel "snelle" scooters als dan ik verwacht had (het kan aan mij liggen) maar voor de rest zie ik wel leuke foto's en een leuke brede sprintbaan. ik was er zelf niet bij btw
 
Back
Top