Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

nog iets...

weet iemand wie de gast in de blauwe jas is linksbovenin die met mij staat te praten?..

grou_33.jpg

Oja, wie is trouwens die gozer op die blauwe Aerox waar Grossie voor staat?
Liep aan het eind aarzig hard door het publiek heen te blazen samen met een rood/zwarte Runner :|

// Marcel-NRG hier:

Ik vond het ook een zeer tovve dag 8)
Vind het echt nu al jammer dat ik me snel spul weg heb gedaan :(
mja, het komt vanzelf wel weer, eerst die vet getunede aerox bruut maken

mja, ik zat dus ook in de crew ( werd vanmorgen nog es ff besloten :P :rolleyes: )
Ik vond dat Erwin (Manta) het echt zeer goed geregeld had, kijk bv naar Oisterwijk, daaar waren de eerste keer ook wat probleempjes, en de laatste keer verliep het bijna perfect:)
Ik wil dus hierbij erwin bedanken namens de hele Crew.. (ook voor die vette shirtjes 8P)

Ik zal nog wel wat leuke dingen posten als ik eindelijk eens thuis ben :X

Ballous , een vermoeide :+ CrewMember Grou 2004 8)

ZwolleEvert said:
jij groene speedfight? reed lekker door idd, alleen erg kansloos door de mensen rijden op het laatst

Idd op het laatst werd mijn enthousiasme maybe een beetje teveel, maar goed nix gebeurd en een super dag gehad :):) heeft trouwens iemand pics van mij :)?

vermoeid? jij hebt geen hol uitgevoerd :X ik stond er om 8 uur al :X en hekken sjouwen hmm daar is marcel niet van gedient 8P

@ marcel

Speed Punk said:
Idd op het laatst werd mijn enthousiasme maybe een beetje teveel, maar goed nix gebeurd en een super dag gehad :):) heeft trouwens iemand pics van mij :)?

ding knalde zkers goed door man :D

die van erwinb ook btw :)

Mja, zeer geslaagde dag, ondanks mijn K U T scooter :P

Moest vannacht tot half 5 werken, daarna ff hier gekeken, en begonnen me sleutelen.
Was niet helemaal klaar toen A-Bizar kwam, dus toen maar gewoon ingeladen onder het motto, prutsen op de meeting is tovvv.
Na 2 uur en nog wat rijden en langgg zoeken (zaten eerst in de haven:P) eindelijk aangekomen ff chille en verder gegaan met sleutelen, uitlaatje erop enzo.
Dacht dat ik klaar was, dus het was tijd om het ding te starten, AIM gaf geen toeren aan... ding vonkte dus niet :S
Na lang klootten eindelijk een vonkje, zet het ding tegen het karretje begint de carb opeens te lekken... heel spontaan, had zoiets nog nooit meegemaakt.
het goot zelfs uit me luchtfilter... :X
Mja, ff vlotterbak opnieuw erop gezet, en probleem leek over, dus toen maar vertandings olie erin en kvs, beetje ontluchten en het koelde :)

Heel blij dat ie het eindelijk deed met goede moed de helm opgedaan :P
Na een beetje warmrijden enzo, paar keer gesprint :W 7e sprint ofzo leek het me tijd om te douchen (had ook zoveel gesleuteld :S)
Mja, voor de zooooveelste keer koppakking eruit :S en God mag weten waarom...
(het was zoiezo al jammer dat ie maar 14k draaide, achteraf gezien waarschijnlijk omdat me uitlaat niet goed over de flens zat door de veerbeugeltjes, daarbij kwam nog dat de sproeier een 'tikkeltje' te groot was)

Daarna gewoon in de stoel gaan zitten(opdrogen :X), muziekje erbij, scootje op de straat, kon iedereen mooi zien hoe gaar ie wel niet is :O

Edit: De trugweg was idd een verhaal apart. zie hieronder
Moest nog ff snel het tellertje op reset drukken toen de copper niet keek, tellertje stond op 122,8... (en wij wilden alleen maar een mac zoeken en de file ontwijken :P)
Heb btw nog vrij vaak getoeterd naar huisgangers :) wij waren met de groene omega station + karretje

Last edited:
en mark... vergeet de cops niet die ons wouden naaien op de terug weg.

zijn jullie brommers schade brommers? HOE DURVEN ZE HET TE ZEGGEN !!!! :P

en jongen man .... geen rijbewijs??? Ja he we gaan 300 km in totaal rijden met een dure oto van pappa met aanhanger en 2 scoots met een bestuurder zonder rijbewijs. 8P

hadden ze de verkeerde naam opgevraagt @ bureau :P

Hier nog wat pics uit mijn collectie, heb geen zin om ze hier allemaal @ forum te dumpen :X

*bling bling*
grou_56.jpg

grou_57.jpg

grou_58.jpg

Spongbob 0wnatsj!
grou_60.jpg

8)
grou_64.jpg

Leuke TZR :)
grou_67.jpg

gr00t! 8P
grou_79.jpg

De lieftallige Inne die nu waarschijnlijk wel koppijn heeft van de uitlaatgassen + herrie 8P
grou_74.jpg

:L
grou_99.jpg

:W
grou_110.jpg

0ant moarn :rolleyes:
grou_111.jpg

Check de prijs :X
grou_113.jpg

Voor de rest van mijn pics moet je ff kijken op http://aerox-lenny.50megs.com/Scooter Meeting Grou/

Zal straks ff kijken of ik mijn filmpjes online krijg..

De meeste pics heb ik ook nog in 1280 x 960 formaat, dus zie je er een mooie tussen die je ook wel in groter formaat zou willen?! Vertel het me ;)

Last edited:
Mijn verhaaltje.

Mijn verhaal van de dag.
Als eerst om 0800 bij SIM afgesproken:P
Toen naar de trein en vervolgens waren we met zn 4en
Sim steppy jordy en ik.
MINA.jpg

In grou aangekomen eerst een bling bling leeuw baasch gemaakt8)
Vervolgens hebben we ons naar de meeting gebaand.
Was er superstil toen we er kwamen :rolleyes:
Het was toen inmiddels 1215.

Heb gekeken naar de sprints en heb echt genoten.
Was wel een kerel op een arox die knalde bijna in de hekken en die keer erna tegen de andere sprinten aan:X

Over de organisatie zelf.
Ik heb erg genoten van de sprints, goed georganiseerd.
Op dezelfde route terugrijden vond ik juist wel vetz0r8)
Dit werd dan ook gewoon goed geregeld.
Jammer dat er geen testbank was maja niets aan te doen, volgende x beter.
Miss wat meer vuilnisbakken ( over het terrein verspreid) stonden nu maar op 1 plek.
Ik ergerde me een aantal keer kapot aan een irritant kereltje met een blauwe aerox, kwam elke keer iemand ophalen lekker zonder hem knallen door de menigte..... Ik zou hem er zo af willen trekken.
Tip voor de volgende keer: NIET RIJDEN WAAR MENSEN ELKAAR MEETEN.
Gewoon een apparte warmrijplek ofsow.
Die was er wel een soort van aan het eind, dit was echter niet de bedoeling denk ik aangezien mij ten ore is gekomen dat er veel geklaagd is door de bewoners maja is maar een paar keer per jaar:X:P

Op het laatst was een klein oploopje.
Een puch was in botsing gekomen met een zip sp.
Hiervan was de uitlaat beschadigd. ( Hele mooie HR2 :'( )
Een kerel begon meteen te dreigen dat ie klappen ging krijgen als hij zn naam niet zou geven :rolleyes:
Ik hoop dat ze eruit zijn gekomen :)

Heb dus verder echt genoten en wil hierbij iedereen bedanken van de organisatie.

Hier alvast een paar fotos.

benzineop.jpg

carter.jpg

chezzmoznding.jpg

chezzmoznshizzle.jpg

henri.jpg

ingroumeteenpolziei.jpg

jeroenznmonster.jpg

Wat gaat joost hier doen? Juist rollen vervangen.
joostgaatweer.jpg

Wat zou joost hier nu gaan doen :rolleyes:
joostgaaatweerrollenvervangen.jpg

knaldendedna.jpg

larsaanhetsleutele.jpg

leukescoobie.jpg

marbossiznscootert.jpg

Deze picca 0wnt kapot spang onmin hard:P Links Marcel Rechts ikke8)
marcelenmarc.jpg

mooieslider.jpg

rox.jpg

De rest zal ik morgen wel doen ben nu aardig gaar van de hele dag rondlopen:P

Gegroet
post geedit wegens maatschappelijk probleem :+

Last edited:
Mja,

( Rutger hier:P )..

We zijn al tijdje terug van Grou:) Was wel geslaagde meeting:!Complimenten aan de organisatie:#..

Het was alleen zeer irritant dat iedereen door elkaar heen zat te blazen enzo.. 1 of 2 keer is leuk maar 1000 keer op en neer binnen 1 minuut kan niet vind ik:|..

Ook nog ff gevlamd op Lars zijn ding8) Vlamde Lekker alleen ff langere vertanding erin knallen en dan vlamt ie iedereen:*:P..

Kortom was een zeer geslaagde dag:W, Ps ook veel mensen gemeet:)

Aangezien iedereen het "normaal" vind, dat Scootertuning.net een sprint-kerstboom aanlevert, zal ik er ook maar niet voor bedanken :X......... (st.net crew, tof dat het start-systeem werkte!)

Doeds...blowen in de trein?

Blowenindetrein.jpg

Dat is net zo kansloos als Bushokjes slopen. Het word door de maatschappij gewoon niet getolereerd, + verboden door de wet. Beetje jammer....:L (jah...ben bezig met m'n zeik-uurtje :D)

Voor de rest, heb ik het heel leuk gehad bij de TT, en heb veel aan jullie gedacht allemaal. Volgende keer, wil ik ook wel meekomen ;)

Last edited by a moderator:
Oja, ik wou trouwens de organisatie bedanken voor deze toffe en goed georganiseerde dag 9||6 En natuurlijk Scootertuning.net voor de sprint-kerstboom ;)

Heb trouwens best veel wiet geurtjes geroken tijdens de meeting, vooral bij de XSH lui :P :rolleyes:

Hey aerox-evo70, jammer dat ik niet eerder had gezien dat je nog plaatsen over had in de auto, anders had ik wel meegewild, zou met maat van mij gaan, maar die had een ongeluk gehad,

Ziet er allemaal erg vet uit, vooral voor een eerste keer

aerox-evo70 said:
pech, ik wist het ook niet echt eerder dat ik een eigen auto had...

volgende keer beter,

heeft iemand trouwens een foto van Sander aka BURN?? dat neo's frame met goude beta velgen.

SPEEDZIPSP said:
Op het laatst was een klein oploopje.
Een puch was in botsing gekomen met een zip sp.
Hiervan was de uitlaat beschadigd. ( Hele mooie HR2 :'( )
Een kerel begon meteen te dreigen dat ie klappen ging krijgen als hij zn naam niet zou geven :rolleyes:
Ik hoop dat ze eruit zijn gekomen :)

zal ik je eens wat vertellen??? ik zit samen met aerox-evo70 beetje te chillen. Komt die zip vollop hard aan. Ik zeg tegen aerox-evo70 : hij moet nu echt op iemand anders klappen die dude. Echt keihard.
Halverwege mijn daarop volgende zin ( neej beter niet want das eigenlijk wel lullig voor de gene waar ie dan opklapt ) ... hoor ik : BAM!!!!

:eek:

Vage krachten heb ik toch 8P

Back