Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

Joost@aerox said:
veel mensen gemeet btw :W

jah idd ik ook... oa:
* Joost@aerox
* Tyrone
* InsaneMalebrain
* Razma
* Marcel-NRG
* Marlon
* Tenbrey
* BurN
* Marco_v_W
* Aprilia_area 51
* SPEEDZIPSP
* Rutger
* Lars@dragster
* Fpr-membah
* GROSSIE@aerox(reed bijna me scoot omver8P)
* Wokkel @ Sr
* razorr

vast nog heel veel vergeten.... maar best veel op 1 dag :p
 
Last edited:
PS: het valt me op dat de mensen die knerpen dat ze het niet zo tof waren vooral de mensen waren die ik niet @ de sprints heb gezien..
en een hele dag op het grasveld zitten lijkt me idd niet zo tof.. maar dat is aan jullie zelf dan !
 
Zo, héhé! Ook eindelijk thuis :rolleyes:

Heb het echt super naar mijn zin gehad 8) Dit was mijn eerste meeting en het was nog beter dan ik me had voorgesteld :p
Zal zometeen ff mijn verhaal + pics neerzetten, maar nu eerst naar Nederland - Zweden kijken ;)
 
geslaagde dag,alleen jammer dat er geen testbank was..
ik moest me scooter nog afstellen omdat ik blok pas binnen had,dus daar gedaan en liep wel aardig,alleen jammer dat ik hem niet onder controle hield:( ding was echt niet aan de grond te houden in het begin, mischien dat sommiigen dat wel gezien hadden,en verloor dus vrij veel tijd maar goed denk nog meer oefenen met sprints

wat ook jammer was op het einde dat zo gast beetje ging baggeren met ze 125 crosser,op dat anderen stuk waar je kon rijden maakt ie een half rondje in de stenen,weg lag vol steentjes,maar goed heb beetje weg gehaald,


met dit ding was ik btw:)

49.jpg
 
Last edited:
Ronster said:
Volgende keer wel ff melden erges dat ik voor die 3 euro ook nog moet klunen. dikke bagger bende daar!...


dan was je toch gewoon opgerot!
lekker dankbaar, manta en inne en de rest van de crew hebben zich vol ingezet om alles tot een goed eind te brengen!

~dat het de hele week regent kunnen wij niets aan doen!
we kunnen ook moeilijk alles vol beton stampen zodat jij je scooter goed neer kan zetten!

dat mensen via de sprint baan het terein oprijden kunnen wij ook niets aan doen!
het was de bedoeling dat iedereen via het stukje onverharde weg kwam.

dat de sprinters terug over de baan moesten konden wij alweer niets aan doen!
de weg is gewoon niet breed genoeg om er naast een pad te leggen.

dus ik zou zeggen, volgend jaar verwacht ik een vol georganiseerde meeting van jou!
 
mjah ik vond het vet, t was best goed geregeld... vind ik dan..

mjah en die kansloze figuren die daar zo hard kanllen hebben we vaak genoeg wat van gezegd... en van geen helm op etc hebben we ook best wat gezegd... de meesten deden daarna wel een helm op hun kop... dus dat was wel oke...

mjah zoiets kan bijna toch niet 100procent goed verlopen...

ik vond het een egslaagde dag! :p
 
ik heb van vele mensen( die gewoon mee deden met de meeting, en niet buitenaf gingen zitten) gehoort dat ze het echt vet vonden!
af en toe kleine opmerkingen maar je kan het niet iedereen naar het zin maken.
alles verliep goed en er zijn geen erge ongelukken gebeurt( 1 kleine botsing verder geen gewonden)
"volgend jaar weer" is een zin die ik vele malen gehoort heb!
 
ik vond het super :D echt hele goeie sfeer, lekker gesprint nog:) alleen jammer dat onze pijp ophanging afbrak:S
Ook hebben veel mensen van onze rijplanken (van de weg naar weiland) gebruik gemaakt, we hadden er eigenlijk geld voor moeten vragen :D
En ik zag Mol aan de cola :p ?
verder hele geslaagde dag met zeer mooie machientjes! Super jongens!! pluim voor de org. ;)
oja zie mij hier gaylord achter staan:p en dit was onze scoobie:

Razma said:
 
ZwolleEvert said:
jah idd ik ook... oa:
* GROSSIE@aerox(reed bijna me scoot omver )
haha sorry nog he +ralf+, schrok wel ff toen ik bijna je scoot ombeukte :rolleyes:

:* voor Jeffrey:p
 
Last edited:
k was om half 9 thuis :D maar k was een leuk dagje ook redelijk wat mensen gemeet, en ook nog gevlamt tegen grossie@aerox, eerste x was hij eerder weg, lees: valse start.
2e x ging gelijk op :p en derde x was ik (expres) :rolleyes: eerder weg.

jammer dat er geen testbank was, en de custom show heb ik ook nergens terug gevonden, maar verder was het wel een erg leuk dagje en de moeite waard om 6 uur te reizen :p

groetjes arthur (helaas heb ik geen foto's) :*
 
Back
Top