Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

ja ik heb ook wel wat dikke scoots gezien ook nrg ofzo met een zenith voorvork . :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: !
het enige wat ik gaar vond van de meeting is dat als je een patat besteld bijna voor je sokken wordt gereden :| ondanks dat was t wel lachuh.
 
ik heb me erg goed vermaakt vandaag en het had niet willen missen ! veel mensen gemeet en stickers van inne gekregen :W heel erg bedankt nog!! :* verder vond ik alles gewoon goed verlopen voor een eerste georganiseerde meeting. jammer van die kansloze mensen die er tussen door gingen scheuren.


ik vind die foto's hierboven trouwens nix zeggen van hoe ik de meeting heb ervaren :p
 
Last edited:
Ik vond het weinig bijzonders..
Beetje jammer dat er geen bank was!
Bij die frietkraam e.d. werd je van je sokken gebrand door voorbijkomende scooters. Verder was er vrij weinig te beleven op het terrein en er gingen al veel mensen vroeg weer weg..

Owjah, sommige mensen hebben denk ik wel 40x gesprint :X

Tot de volgende meeting..

[edit] owjah, de after-mcterror in goutum was nog het meest vermakelijk ;)
Marco's 323f die omgetoverd werd tot rijdende friettent :p
 
Ik vond het zeker wel geinig... alleen jammer dat de bank niet kwam...... En jammer dat die G J Schaaf geen rollen verkocht 8P.... Dingen waren opzich goed geregeld voor de 1ste meeting daar!
 
Ik vond het lache :)
wel jammer dat er geen bank was, maargoed. Heb zelf vooral gereden en dus weinig pics gemaakt:
vertrek:
grou%20001.jpg


in de buurt!
grou%20054.jpg


Pimp-rune!
grou%20056.jpg


dat was het qua fotos :X

nog 2 filmpjes:
sprint1

sprint2

iemand anders toevallig mij nog gefilmd :W ?
redelijk wat gesprint btw, niks verloren 8) en cil is nog heel :7
 
djeez..
het is ook nooit goed voor sommige mensen...

Dat iedereen zich stoorde aan de scooters die tussen de mensen reden, dat is de schuld van meerdere forummembers hier ook.. Helaas zeiden sommige mensen 'sorry, ik zal het niet meer doen' en reden dan weer echt hard weg. Ik hoop dat die mensen eens een keertje hierover willen nadenken...

Ik vond het echt vét gezellig.. veel mensen gesproken, veel mensen vonden het echt allemaal tof dat ze zoveel konden rijden, het zonnetje scheen (ondanks wisselvallige voorspellingen) etc. Manta had echt alles netjes geregeld samen met de andere mensen: hekken, frietkar, ijskar, afzetting, onderdelen te koop én vooral de kans om legaal te sprinten met projectscooters..

Het is/was vooral wat je er zelf van maakte !!
.. en ik vond het echt héél erg toffe dag
 
Razma said:
djeez..
het is ook nooit goed voor sommige mensen...

Dat iedereen zich stoorde aan de scooters die tussen de mensen reden, dat is de schuld van meerdere forummembers hier ook.. Helaas zeiden sommige mensen 'sorry, ik zal het niet meer doen' en reden dan weer echt hard weg. Ik hoop dat die mensen eens een keertje hierover willen nadenken...

Ik vond het echt vét gezellig.. veel mensen gesproken, veel mensen vonden het echt allemaal tof dat ze zoveel konden rijden, het zonnetje scheen (ondanks wisselvallige voorspellingen) etc. Manta had echt alles netjes geregeld samen met de andere mensen: hekken, frietkar, ijskar, afzetting, onderdelen te koop én vooral de kans om legaal te sprinten met projectscooters..

Het is/was vooral wat je er zelf van maakte !!
.. en ik vond het echt héél erg toffe dag

100% mee eens! :D Wanneer komen je foto's online?? vanavond nog of.... ben zeker wel benieuwd!
 
Back
Top