This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

Was dat startsysteem nog een beetje duidelijk?? aangezien de zon ook scheen en er niks om de lampen heen zit
 


We gingen gelijk op was wel mooi

Rijden we terug komt er tot 2x toe een wit/bruine bus voorbij gevlamd :+





Ik wil verders zeggen de meeting was SUPER! Het sprintsysteem was super goed geregeld en er werd snel achter elkaar gereden. Jammer van de testbank maar voor mij is de dag helemaal geslaagd! Ondanks de m*ngoolen die door mensen heen reden een ook forummembers die daar aan meededen was het super vet!

Meer foto's straks, Ook heb ik errig veel gesprint dus er zal wel een zuigertje doorheen gegaan zijn . Ook mijn medeleven aan Lars die ook een nieuwe zuiger nodig heeft :X en aerox-evo70 zijn fontijn :X
 
Ik vond et een zeer leuke dag en prima geregeld:W, ben benieuwd naar alle foto's. Mooie foto's van Razma:W, alleen jammer dat ze niet ff eentje van die crosser heeft gemaakt die et land aant omploegen was
Maarre hopelijk wordt dit een jaarlijks evenement
 
Meeting was echt supervet heb echt genoten en lekker gereden
ben net pas thuis maar was de moeite meer dan waard, kheb iig laten
zien dat peug ook hard kan (samen met die speedbuxy dan)
echt super snel weer
 
ik snap niet waarom die mensen met std scooters blijven rijden @ meetings zoals deze... tog niemand interesseerd die dingen + iedereen ergert zich dood aan hun.

voor deze mensen dus : LAAT VOORTAAN JE SCOOTER THUIS !
 
Heb me cker wel vermaakt op deze dag :W was erg vet. Veel snelle dingen gezien. Sticker's van Inne gekregen +ralf+ bedankt nog!! Veel mensen zien sprinten. Was echt vet. En de heenreis met al de scooter's was ook erg vet volgend jaar maar weer. Was erg goed geregeld. Alleen jammer dat het zo had geregend scoot zakte paar keer weg in de bagger. {! Maar ja daar kunnen de crewmembers niks aan doen. {!
 
sr-xtreme said:
ik snap niet waarom die mensen met std scooters blijven rijden @ meetings zoals deze... tog niemand interesseerd die dingen + iedereen ergert zich dood aan hun.

voor deze mensen dus : LAAT VOORTAAN JE SCOOTER THUIS !

Dat vind ik niet waar! Want er zijn ook mensen die hun scooter uiterlijk erg drastisch aanpakken en het motorisch rustig houden. Die moet je net zo goed een leuke dag kunnen geven.
 
die reactie wou ik ook net plaatsen ErwinB, maar ik denk dat sr-extreme bedoelt std van uiterlijk en motorisch.

idd erg mooie scoots gezien die niet supersnel waren....