Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

InsaneMalebrain said:
Die eerste die je bedoeld is waarschijnlijk die 5th Aerox en die tweede bleek dus van Blade (Scooter-Freaks.nl member) te zijn. Maar aan het einde van de dag reed zijn vader er op.
Ik was al zo verbaasd toen die zijn helm af deed...... ineens zo'n volwassen kerel die daarvoor nog vol door het publiek heen knalde |(

**edit**
grou_34.jpg


Dat is die blauwe scooter van Blade

He... wat een lief jongetje daar bij die witte scooter :-:
 
Die blauwe aerox van de laatste foto met die R op de zijkant bedoelde ik... zijn pa knalde rond een uurtje of half5 vol gas door ut rennerskwartier:? :|
En tegen 5uur weer... ik verbaasde me al dat er geen ongeluk gebeurde, en het is ook nog een een volwassen persoon :X
Maja volgende keer hopelijk geen racers op het renners kwartier *D !
 
@ngry-spy said:
hahaha btr misschien dat jullie er zaterdag niet waren....
er was een btje mot met de politie met die andere gasten uit soest....
een paar friese sukkels deden stoer en toen werd het matten:S
maarja
spreek je @ msn wel/
anders zitten we zo offtopic te blaten!

lol dat waren mij maten:s :p
maar was echt lol de meeting en de camping :) ;) allen die mafkezen met standaard scooters gingen daar heel wijs rondrijden wat hebben die op het afstelstukje te zoekn?
 
Jeroen@SR2000 said:
Weet iemand wat Arthur --> Optic rox vs Titus --> Grossie@aerox had gedaan?
tijd en wie er heeft gewonnen ?

tijden waren er iig niet ze gingen echt precies gelijk op en volgens mijn was er ook niet veel verschil bij de finish.
 
Jeroen@SR2000 said:
Weet iemand wat Arthur --> Optic rox vs Titus --> Grossie@aerox had gedaan?
tijd en wie er heeft gewonnen ?
nee was geen winnaar, we reden de hele baan precies naast elkaar *D
 
geen winnaar :p 1e keer won titus omdat ie eerder weg was, 2e keer was exact gelijk (dat hoorde ju gewoon) en 3e keer was ik eerder weg (expres) dus gelijk spel :D

groetjes
 
Back
Top