Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

@ insanemailebrain!

die bordeaux rode rox is van Mart (tram van forum)

Ding heeft std speed, 28 keihin, vtm, overrange, hpi d8 ik en 20.1 pk bij vd kruys :)

En die kan idd goed rijden :)

idd remon was een btje moe denk ik.....:D
hij was al vanaf donderdag niet meer vroeg naar bedje geweest en had teveel bier gedronken vrijdag.(wat ook een raar iets is voor remon:P)
was wel lachuh telkens die killswitch eraf trekken:D werd die een btje aggresief:).

ik ben btw ook SA MEMBER....

laterzz

jullie zijn cker chille gasten stuk voor stuk, allemaal in voor een praatje!
echt top, de mensen maken de meeting zeg maar dus bedankt allemaal!

@ Angry Spy Was zeker lachen op die camping he! Jammer dat Rolf en ik niet zaterdag nacht ook nog konden blijven :'( PM me ff je msn adres, die heb ik nog niet...

Edit// lol je hebt em hier al neer gezet

hahaha btr misschien dat jullie er zaterdag niet waren....
er was een btje mot met de politie met die andere gasten uit soest....
een paar friese sukkels deden stoer en toen werd het matten:S
maarja
spreek je @ msn wel/
anders zitten we zo offtopic te blaten!

Tim_xsh said:
jammer dat joost zo vroeg vertrokken was had wel graag volgende sprints gezien:

joost - hendrik
joost - marco
zwolledudes - hendrik
zwolledudes - marco

enz :)

T was 5 uur en het hek ging er voor, sjah, helaas, volgende keer beter, ik durf t best aan hoor :)

Ik wil nu overigens dat iedereen over die paint ophoud want ik erger me kapot, volgende die erover begint of verdergaat warn ik gewoon.

@ngry-spy said:
hahaha btr misschien dat jullie er zaterdag niet waren....
er was een btje mot met de politie met die andere gasten uit soest....
een paar friese sukkels deden stoer en toen werd het matten:S
maarja
spreek je @ msn wel/
anders zitten we zo offtopic te blaten!

ik ben ook fries :rolleyes:

matten ben ik wel voor in :P kom maar nick ;)

die was toch mee met Jeroen aka Mst area.. Of bedoel je die ene met dei SHOT erop en dacht dat ie autowheelies had:P daar ergerde lars rick en ik ons mateloos aan:|

en op het begin kwam die wannabe pimpen @ het warmrij stukje waardoor die bijna mij voor me sodemieter reed:|

ASO!

ltrz nick

Rutger said:
die was toch mee met Jeroen aka Mst area.. Of bedoel je die ene met dei SHOT erop en dacht dat ie autowheelies had:P daar ergerde lars rick en ik ons mateloos aan:|

met dat hele andere kleur blauwe zadelhoes... mjah was verders geen lelijke rox ofzo :P wel irri idd... die blauwe rox met die R aan de zeikant vond k ook flink irri later op de dag...

majaa marlon kom op met die pics :)

Back